Sigma P84 / Precision Angled

11 Mart 2015 Çarşamba

    Merhaba, Sigma fırçaları çok severek kullanıyorum. Özellikle fiyatlarına göre, çok kaliteli olduklarını düşünüyorum. Burada tabi ki çok ucuz olduklarını ima etmiyorum ama, daha pahalı olan Mac fırçalara göre gerçekten çok çok kaliteliler. Mac örneğini vermemin sebebi;  çok yakın bir geçmişte bol kıl döken bir Mac fırçası satın almış bulunmam ve tip olarak da Sigma'ya en çok benzeyen fırçalara sahip olması. 


    Bugün size en sevdiğim kapatıcı fırçası olan P84'ü anlatacağım. Kılları sık ve yumuşak. 


    Ufak bir fondöten fırçası olarak düşünün. Ucunun açılı olması da, burun kenarları ya da göz pınarlarına doğru, kapatıcıyı etkin bir biçimde sürmemizi sağlıyor. 


    Kullandığım her fırçayı bebek şampuanıyla yıkıyorum. Bu yöntem (özellikle durulaması) , uzun sürse de, kesinlikle fırçalarımda herhangi bir eskime belirtisi bile olmadığı için değiştirmeyi düşünmediğim bir yöntem. Bunu da fırça anlatırken yazmak istedim. 
    Sigma fırçalara, clud10beauty'den, Sigma'nın kendi sitesinden ya da kozmela'dan ulaşabilirsiniz

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya