Golden Rose / Velvet Matte Ruj 18

6 Nisan 2015 Pazartesi

        Merhaba, bugün keşfetmekte çok geç kaldığım bir ruj serisinin, elimde olan renklerini anlatmaya başlayacağım. Başlayacağız. Görkem, Anıl ve ben; bugünden itibaren, her pazartesi, aynı ürünün farklı renklerini anlatıyor olacağız. Böylece, renk olarak da herkese hitap edebileceğimizi düşündük. İlk olarak da Golden Rose'a ait çok sevilen Velvet Matte rujlarında karar kıldık. Hadi başlayalım;


    Bugün, 18 numaralı, bu kıpkırmızı ruju anlatıyorum. Gerçekten tam bir kırmızı. İçinde herhangi bir vişnelik ya da kahvelik barındırmıyor. Bence çoğu ten rengine yakışacak ama beyaz tende bomba etkisi yaratacak kan kırmızısı bir renk. Ruj, adında geçen "velvet (kadife)" tanımını tam anlamıyla yansıtıyor. Mat ve kadifemsi bir bitiş sağlıyor. Ancak bu matlık, asla dudağı kurutacak cinsten değil. Alıştığımız kuru yapılı mat rujlara göre oldukça yumuşak bir yapıya sahip.  Lip balm üzerine (fazlasını alarak) sürdüğünüzde, hiç kurutmuyor bile diyebiliriz. 


    Renk dudağa kolayca geçiyor ve tek katta, varmak istediğiniz sonuca ulaşıyorsunuz. Gelelim ruj dendiğinde akla gelen en önemli meseleye, yani kalıcılığa. Yapısı diğer kupkuru matlara göre daha yumuşak olabilir ama bu kalıcılığından hiçbir şey kaybettirmemiş. Ben canlı renginden dolayı, sadece akşam kullandım ve yemek yememe rağmen 4-5 saat yerinden oynamadığını söyleyebilirim. Benim için tek eksisi o 4-5 saat sonunda hafif hafif çizgilere dolmaya başlamasıydı ki bu, "o kadar kusur kadı kızında olur" lafını aklıma getirdi, uzatmadım. Rujun ucunun (dudağa sürdüğümüz kısım) oyukluğu ve siviriliği, dikkat çekecek kadar belirgin. İnce dudaklarda biraz garip oluyor, ilk etapta. Ancak 1-2 sürmede düzeliyor ve sorun kalmıyor. O ilk birkaç sürüşte de dudak kalemi niyetiyle çerçeve yapabilme imkanınız var.


    Olumsuz yönü denemez belki ama bir dezavantajı daha var bu serinin, o da ambalajı. Gerçekten ruju elinize aldığınızda, hafifliğinden, ambalajın ne kadar kalitesiz olduğunu anlayabiliyorsunuz. Ancak içeriğinde paraben olmaması, size bu yönden de kendini affettirebilir. 27 farklı rengi var, hepsine bakıp da beğenmemek neredeyse imkansız. Ben şimdiden başka hangi renklerini alsam diye düşünmeye başladım. Buna en büyük etkiyi de 15,90 tl'lik fiyatı sağlıyor. 
    Gratis, Watsons, GoldenRose mağazalarıyla/kiosklarıyla uğraşamam derseniz, şuradan da satın alabilirsiniz. 


    Ve başta da belirttiğim gibi, aynı serinin 3 numarası için Görkem Karman'a ; 12 numarası için ise Anilissima.com 'a bakabilirsiniz. 
    Siz bu seriden ruj kullandınız mı? Tavsiye edeceğiniz renkler var mı?
    

16 yorum :

  1. offf bu renk inanılmaz güzelmiş <3 son 1 hafta içinde ben de 3 farklı rengini aldım bu serinin ve sanırım bu sayı gittikçe yükselecek! 10,13 ve 20 numaraları var bende de ve eğer tam bir bordo arıyorsan gözde, 20 is your girl diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet alirken 20'yi gordum ve cok begendim. aklimda ;) ama elimde başka renkleri var şu an. yazının devamı gelecek 😉

      Sil
  2. Gözdecim çok güzel yazmışsın bende 27 numarasını kullanıyorum. Mac kinda sexy ile elime swatchladığımda aynı renkte olduklarını gördüm hiçbir farkları yok belki takipçilerinle bu bilgiyi paylaşmak istersin :)

    YanıtlaSil
  3. sanırım artık bu güzelliklere dayanamayıp bende renklerinden almaya başlayacağım ve ilk alacağım bu renk olacak :)

    YanıtlaSil
  4. Blogunu takip edemiyorum buton bulamadim nasil takip edebilirim?

    YanıtlaSil
  5. Bu yaziyi okuyunca listeme eklemistim bu ruju ve sonunda aldim (^▽^) urun yorumlarina bayiliyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim desteğin için <3

      Sil
  6. Matte serisinin 25 numarası on numara renk kullanmanızı tavsiye ederim kiremit tonlarında bir renk arıyorsanız 25 numara tam istediğiniz bi renk

    YanıtlaSil
  7. Merhaba yazinizi rastgele gordum ve cok begendim bir sorum olacaktı bu rujun alt tonunu ogrenmek istiyorum yardimci olursaniz cok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba yazinizi rastgele gordum ve cok begendim bir sorum olacaktı bu rujun alt tonunu ogrenmek istiyorum yardimci olursaniz cok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkürler:) mavi alt tonlu bir kırmızı

      Sil
  9. Bu rujun 10 numarasi ve 01 numarasi da cok guzel severek kullaniyorum.

    YanıtlaSil
  10. Bu rujun 10 numarasi ve 01 numarasi da cok guzel severek kullaniyorum.

    YanıtlaSil
  11. 2,14 ve 16 çok güzel. Ve en son çıkardıkları en koyu tonda bordolar 💋

    YanıtlaSil

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya