Nars / Pure Radiant Tinted Moisturizer (Renkli Nemlendirici)

26 Mart 2015 Perşembe

     Merhaba, havalar sonunda(!) ısındı ve fondötenlerimizi yavaş yavaş çekmece diplerine itelemeye başladık. Ama bugün anlatacağım ürün, sorunlu olmayan tüm ciltlerin 4 mevsim severek kullanabileceği bir yapıda. Çünkü kışın nemlendirmesi, yazın ise güneş koruması ve hafifliği ön plana çıkıyor. Evet, bu Nars'a ait; tam adı "Pure Radiant Tinted Moisturizer" olan renkli bir nemlendirici.


    Bende 3 farklı rengi var. Tabi ki gidip üçünü birden almadım. Ancak bir renginden çok memnun kalıp, neredeyse 2 sene sadece onu kullanınca, yaz-kış olarak ayırmaya ve o sırada hangi rengi cildime uyuyorsa onu kullanmaya karar verdim. Bunlar, yaklaşık 3,5 sene önce oluyor. Bittikçe almaya devam ediyorum ve edeceğim. Yalnız bir tüpün çok uzun bir süre gittiğini de eklemeliyim. Çünkü bir tüp 50 ml. ve bu bir ten ürünü için oldukça fazla bir miktar. 


    Elimde şu an; Finland (light 1) , Groenland (Light 3) ve St. Moritz (Medium 1) var. Renk skalası oldukça geniş fakat geneli, sarı alt tonlu. Örneğin açık renklerden üçüncüsü yani Light 2 oldukça sarı. En açık renk olan Light 0, çoğu Sephora'da bulunmuyor, bu yüzden Nars mağazalarını ziyaret etmelisiniz. 


    Ürün, SPF 30 içerse de, oldukça ince olan yapısından dolayı kameralarda bir sorun çıkarmıyor, oldukça güzel fotoğraf veriyor. Yumuşacık, tam bir nemlendirici krem kıvamında. Mis gibi kokuyor, ama asla parfümlü değil. Sürdükten sonra kokuyu almıyorsunuz. 


    Yukarıdaki görselde, üç rengi yanyana görebilirsiniz. Bana şu an birebir uyan renk Light 1. Fakat ben aşağıda elime Light 3'ü dağıttım (Zaten o da koyu değil). Sebebi ise; Light 1, farkedilmeyecek kadar eşitlendi, fotoğrafta belli olmadı. 


    Verdiği o aydınlık, taze, canlı görüntüyü çok seviyorum. Böylece kuru cildime apayrı bir hava veriyor. O meşhur "my skin-but better" denilen görüntüyü sağlıyor. Sanki yüzünüzde birşey yok, ama çok sağlıklı ve canlıymışsınız gibi ;) 
    Bol fotoğraflı olan bu yazıda; aşağıda da bileğime Light 1'i uyguladım. 


    Kalıcılığından ve ciltle bütünleşmesinden de çok memnunum. Kapatıcılığı ise, herkesi memnun etmeyebilir. Hafiften-ortaya (ama hafife yakın) bir kapatıcılığa sahip. Bence bir renkli nemlendirici için yeterli. Yüzünüzdeki renk eşitsizliklerini kusursuz bir biçimde dengeliyor. Düzenli kullanımda cilde iyi geldiğini, eşitsizlikleri bir nebze düzelttiğini bile söyleyebilirim! 
    Uygulama kısmına gelince; Sigma 3D HD kabukiden tutun da , Real Techniques Expert Face Brush'a kadar çok fazla fırçayla denedim. Çoğunda sonucu beğendim. Ama en çok nasıl uygulamayı seviyorsun diye sorarsanız, ellerimle derim! Kesinlikle, elin ısısıyla cilde çok daha güzel oturuyor. 
    Ve yine bir renk deneme fotoğrafı ;) Bu sefer de alttaki fotoğrafta Medium 1 var bileğimde. Gördüğünüz gibi sarı alt tonlu oldukça koyu bir renk. 


    İşte, yaz gelirken, gözüm kapalı önerebileceğim ten ürünü bu şekildeydi. Kaptıcılığa çok da takılmayan, yüzünde maske etkisi yaratmayacak bir ürün arayan herkese uyabilecek bir renkli nemlendirici. Sanırım şu an fiyatı 110-115 tl civarında olmalı. Siz denediniz mi ? 


    



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya