Make Up Forever - High Definition Primer

9 Mart 2015 Pazartesi

    Merhaba, bugün MakeUp Forever'dan bir makyaj bazı anlatacağım. Bu seri şu sıralar, yerini farklı ambalajda ve farklı içerikte ürünlere bırakmış gibi görünüyor. Ancak benim gibi hala elinde bu seriden ürün olanlar ya da merak edenler için yazmak istiyorum. Çünkü sonuçta makyaj bazı, marka farketmeden aynı amaçlarla kullanılıyor.

Make Up Forever HD High Definition Primer
    HD özellikli olan bu baz; fotoğraflarda çok güzel çktığı için zaman-mekan ayırmadan kullanabilirsiniz. Bendekinin numarası #2 ve lila renkte. Rengi lila olan bazlar, ciltteki donuk-mat ve solgun görüntüyü alırlar. Bu bazın da vaatleri arasında cilde canlılık vermek var. En önemli görevleri ise tabi ki makyajın  kalıcı olmasını sağlamak. 

Mufe HD Primer
    Ben bu görevlerin hepsini yerine getirdiğini düşünüyorum. Ama önemli bir ayrıntıyla. Donuk-mat görüntüyü alıyor evet, ancak kısa süreli bir etki gösteriyor. Üstüne birşey sürmeden beklediğinizde bu etkinin kısa süreli olduğunu çok daha iyi anlıyorsunuz. 

Makyaj Bazı
Make Up For Ever Hd Primer
    Benim bu bazdan memnun olmamın en büyük sebebi; üstüne ne sürerseniz sürün kalıcılığını gerçekten arttırıyor. Özellikle, siz de benim gibi yüzünden ilk allığı uçanlardansanız, mis kokulu bu bazı beğeneceğinize eminim. 

Baz
Mufe HD Primer
    Yeni seriyi, şuradan inceleyebilir; Sephora ve Mufe mağazalarından 90 tl'ye satın alabilirsiniz. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya