Estee Lauder / Pure Color Envy Lipstick

9 Mart 2015 Pazartesi

    Merhaba, bugün Estee Lauder'ın rujlarından birini anlatacağım. Bu seriyi keşfetmekte çok geç kalmışım. Çünkü serideki her ruj, dışardan bakıldığında ne renk görünüyorsa, dudağa da o rengi veriyor. Bu, herhangi bir kozmetik ürünü için en büyük artılardan biri bence. 
Lipstick
Estee Lauder Pure Color Envy 
    Görünen rengin, dudağa olduğu gibi geçmesi, tabi ki pigmentasyon kalitesinden kaynaklanıyor. Ama ben 102 tl'lik fiyatını öğrendiğimde zaten sıradan bir rujdan çok daha fazlasını beklemeye başladım. 
Ruj
Pure Color Envy - 250 Red Ego
    Bendeki renk, 250 - red ego. İçinde vişnelik barındıran bir kırmızı. Seride biri bayrak kırmızısı olmak üzere 3 farklı kırmızı tonu bulunuyor. 

Pure Color Envy - 250 Red Ego
    Oldukça yumuşak yapılı ve kolay sürülebilir bir ruj. Nemlendirdi, buna karşılık çizgilere de dolmadı. Kalıcılık konusunda da diğer nemlendiren rujlara göre iyi seviyede diyebilirim. 
    Kısaca tek falsosunun fiyatı olduğunu düşünüyorum. Daha günlük kullanılabilir bir rengine de bakmamak için kendimi zor tutuyorum:)
    Siz bu seriden bir ruj kullandınız mı ? 

1 yorum :

  1. Evet ben de bu serinin 140 numarasini kullanıyorum çok güzel bir kırmızı tonu 140. Icinde hafif kahverengilik olan çok göze batmayan Hoş bir renk. Ben beyaz tenliyim ve kendime cok yakistirdim. Kalıcı ve Dudaklarimi kurutmadi yapış yapış his de yok.gayet memnunum tavsiye ederim

    YanıtlaSil

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya