Mac / Soft & Gentle Msf

30 Mart 2015 Pazartesi

    Merhaba, bugün; Mineralize Skinfinish serisine ait, pudra yapılı bir aydınlatıcı olan Soft&Gentle 'ı anlatacağım. İçinde bronzluk da barındıran, temelde şeftali tonlu bir ürün. 


    Soft&Gentle, yoğun ışıltı içeriyor. Allık olarak kullanmaya müsait değil. Sadece aydınlatmaya yarıyor. Metalik bir bitiş sağlıyor. 


    Mac'in değişen ambalajlarından da bahsedecek olursak; mıknatıslı açılıp kapanma olayından çok memnun kalmadığımı söyleyebilirim. Makyaj yaparken, tek elle açılmıyor (en azından ben açamıyorum). Bu, pek pratik bir durum değil. 


    Yukarıdaki fotoğrafta, renginin belli olması için yoğun olarak uyguladım. Yeterli miktarda uygulandığında, bu kadar renkli bir sonuç vermiyor. Allık olarak uygulanamayacak kadar ışıltılı bir ürünün de daha fazla renk vermesini istemeyiz zaten. Özellikle; buğday ve esmer tenlilerin severek kullanacağı bu ürünü; ben, mum şeklinde olan herhangi bir fırçayla ya da Real Techniques Setting Brush ile uygulamayı seviyorum. 
    10 gr.'lık bitmesi pek mümkün olmayan Soft&Gentle, 89 tl'ye satılıyor. Mac mağazalarından ya da buradan satın alabilirsiniz. 
    Herkese iyi haftalar <3

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya