Burberry / Fresh Glow BB Cream

16 Mart 2015 Pazartesi


    Merhaba, bugün aklımda hiç yokken bir anda alıverdiğim bir bb kremi anlatacağım. Çünkü normalde cildime aynı dönemde birçok farklı ürün kullanmaktan çok hoşlanmıyorum. Elimde de aktif olarak kullandığım Nars renkli nemlendirici, Shiseido bb (yazısı burada) ve Ysl fondöten (bunun yazısı da burada) varken, bunu almayı gerçekten düşünmüyordum.


    Geçtiğimiz haftalarda, Görkem'le buluşup İstinyePark'a gittik. Amacımız yemek yemek ve alışveriş yapmaktı tabi ki. O, Burberry FreshGlow fondötene bakarken, benim gözüme de yazıya konu olan bu bb krem çarptı. Çarpmaz olaydı :). Bu ürünün, renk skalasındaki sıkıntı, üst seviyede. Çünkü, 3 rengi burada satışa sunulmuş. 01 Light, 02 Medium, 03 Dark.  Bendeki 02 numaralı Medium, aslında yüzümle birebir aynı renkte değil. Ancak 01 light renginin sarı alt tonu yanında, 02 Medium daha pembeydi ve bana daha çok uydu. 


    30 ml. olan bu bb krem, tüp şeklinde ve pompalı bir ambalaja sahip. Kendisiyle aşk-nefret ilişkisi yaşadığımı en baştan söylemem gerekiyor. Çünkü fikrim, dakikalar içinde değişebiliyor. Hiç alışık olmadığım bir yapısı var. Kapatıcılığı az-orta. Yapısına ince diyebilirim. Fakat, dağıtması gerçekten kolay değil. Ya ıslatılmış (fix+ ve benzerleriyle) sık kıllı bir kabuki fırçayla, ya da beauty blender gibi bir süngerle uygulamanız, işinizi biraz kolaylaştıracaktır. Ben ilk kullanımda, fırçayı kuru halde denedim ve pek pratik olmadı. 


    Ürünün verdiği görüntü; simli ya da ışıltılı asla değil. İçinde en ufak bir sim ya da benzeri bir partikül yok. O yüzden parlak demek istemiyorum.  Adındaki glowy özelliği, tamamen nemli, ama çok çok nemli bir görüntü oluşturmasından kaynaklanıyor. 


    Karşılaştırmam gerekirse, hepimizin ıslak bitişli diye bildiği Mac Face&Body, Burberry'nin  yanında kuru kalır. Şöyle ki, ilk başta benzer görünüyor gibi gelebilir, fakat Burberry'nin etkisi, abartmıyorum, 12 saat hiç değişmedi. Benim gibi kuru bir cilde sahip olanların, uygulamanın üzerinden 8-10 saat geçtikten sonra bile, çenelerini nemli görmesi, hiç alışılmış bir durum değil. 


    Bu sebeplerden, ilk 1-2 kullanımda sevip sevmediğime tam karar veremedim. Sürekli, acaba çok mu yağlı duruyor diye bir düşüncem vardı. Diğer yandan hiçbir zaman akşam eve geldiğimde yüzüm bu kadar nemli görünmemişti. İşte tam burda aşk-nefret ilişkisi başladı ;). Son kararımı da olumlu olduğu yönünde verdim. Yalnız, (benim için) kış mevsimine ve cildimin en kuru olduğu dönemlere daha uygun bir bb krem. Son iki fotoğrafta, verdiği o ıslak-nemli görünümü mümkün olduğunca yansıtmaya çalıştım. O görüntünün, hiç geçmediğini düşünün.


    Kısacası, yağlı ciltlere kesinlikle önermediğim, karma ciltlilerin ise denemeden almamaları gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum. İstinye Park Boyner'den 105 tl'ye aldığımı da söyleyip, bu uzun yazıyı sonunda bitiriyorum. <3


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya