L'occitane / Shea Vanilyalı Vücut Kremi

14 Mart 2015 Cumartesi

  
  Merhaba, bugün anlatacağım vücut kremi, çoğumuzun el kremlerinden memnun olduğu L'occitane markasına ait. Doğum günü ayımda kampanyadan yararlanmak ve el kremi stoğumu genişletmek (!) için girdiğimde, satış görevlisinin tavsiyesiyle bu ürünü satın aldım. 


    Krem-losyon ve duş jeli gibi ürünlerde vanilya kokularına zaafım var. Hangi markada görsem denemek istiyorum. Yalnız bu vücut kremi için söylemeliyim ki, vanilya kokusu yok denecek kadar az. Aslında tester üründen kokladığımda daha fazla koku almıştım sanki ama, evde kutusunu açtığımda hüsrana uğradım. Bu yüzden koku hassasiyeti olanlar ve çok parfümlü ürünler kullanamayanlar için bu, iyi haber. 


    Ambalajı The Body Shop'un body butter'larına benzese de, kıvamının alakası yok. Bu, tam anlamıyla bir krem kıvamında. Elinize rahatça geliyor. Kokusu, isteğimi karşılamasa da nemlendirme özelliğini sevdim. İçeriğinin, shea yağı yönünden zengin olmasının (%10), buna katkısı büyük. Yapış yapış bir his bırakmadan, tam ayarında nemlendiriyor. Vücudunuzun uzun süre nemli kalmasını sağlıyor. 


    Kısaca benim kullanırken memnun olduğum, ama bitince tekrar almak için heves etmeyeceğim bir ürün oldu. 100 ml.'lik bu kremi, L'occitane mağazalarından ya da buradan, 80 tl'ye alabilirsiniz. 
Sizin memnun kaldığınız vücut kremleri hangileri? 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya