Nars / Light Reflecting Setting Powder

19 Mart 2015 Perşembe

    Merhaba! Bugün, transparan pudra denilince, akıllara ilk gelenlerden birini anlatıyorum. Bana göre, transparan pudraların şahı; Light Reflecting Setting Powder. Dünkü bitenler yazımda da boş ambalajını gördünüz. Bu, ikincisi.


    Arkasında, renginin Translucent (Crystal) olduğu belirtilmiş. Klasik Nars allıklarından daha büyük bir ambalajda. Kendi kesesi ve çok ince bir süngeriyle geliyor. Ben fırça yardımıyla uyguluyorum. 


    Bu pudra, matlaştırmıyor. Çünkü, içinde belli-belirsiz ışığı yansıtan pigmentler var. Sadece ıslak görüntüyü alıyor ve sabitleştiriyor. Işıltı dediysem, yüzünüzü parıl parıl parlatıyor sanmayın. Sağlıklı ve aydınlık ama fondöten vb.'nin ıslaklığı alınmış bir cilt!


    İkincisini almamdan da anlayabileceğiniz gibi, çok severek kullanıyorum. İlkini 1,5 senede bitirdim. Çoğunlukla göz altlarımda kullandım. Benim kuru cildimi, bir süre sonra kabuk kabuk göstermeyen yegane pudra diyebilirim.


    Sigma F55 ve Real Techniques Setting Brush ile uygulamayı seviyorum. Bu sıralar Blank Canvas markasına ait F42 'yi kullanıyorum. Bu fırçayı Cloud10beauty.com 'dan aldım. Yeri gelmişken, fırçadan da ayrıca memnun olduğumu söylemek istiyorum. 


    Rengi belli olsun diye parmağımo bu kadar yoğun sürttüm. Ancak normalde o "un kurabiyesi" ne dönmeniz bu pudrayla çok da mümkün değil. Tebeşirimsi yapı, fırçaya doğru miktarda alındığında ayarında ve güzel bir sonuç veriyor. 
    Sephora'lardan ya da Nars mağazalarından 110-115 tl gibi bir fiyata satın alabilirsiniz. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya