D&G Bronzer

9 Mart 2015 Pazartesi

    Merhaba, bu kez de bir bronzer anlatıyorum. Çok çok severek kullandığım bir bronzer. Dolce&Gabbana 'ya ait ürünün, dışı da oldukça şık. Kendi kesesi ve asla kendisiyle kullanılamayacak fırçasıyla beraber geliyor. Çünkü yanındaki fırça incecik, onunla anca çizgi çekebilirsiniz. Dolayısıyla kontör için uygun. Peki bronzer'ın rengi kontüre uygun mu ? Tabi ki hayır. 

    Benim elimdeki 30 numaralı, sunshine rengi. Adına çok çok uygun. 



    Fotoğraflarda elimden geldiği kadar yansıtmaya çalıştım ki; içinde kızıllık bulunan, gerçekten bronzlaşmış görüntüsü veren bir rengi var. 


    Klasik terracottalar gibi turuncu değil. Kontür pudraları gibi kahve-gri lik de içermiyor. Güneşe çıkmayıp o yeni güneşlenmiş havası vermek isteyenler için ideal <3. Ben en çok Sigma F50 ile uygulamayı seviyorum. Herhangi bir pudra fırçasıyla rahatça uygulayabilirsiniz. Uyguladığınız fırçaya göre az da olsa tozlaşma sorunu olabiliyor.


    Ben, geçtiğimiz yaz sonu, İstinyePark Sevil'den 155 tl gibi  bir fiyata aldığımı hatırlıyorum. Memnun kalıp tavsiye ettiğim bir ürün. 
    Siz bronzer olarak neler kullanıyorsunuz?

2 yorum :

  1. Ben belli belirsiz seviyorum bronzeri ve icinde grilik bulunan hoolayi hic sevmedim mesela.tbs'nin honey bronzerini sevdim.sicak alt tonluyum ve cok sevdim bu yuzden sanirim

    YanıtlaSil
  2. Evet dogru, hoola'yi kontur icin daha cok seviyorlar zaten. Bana da uymuyor.

    YanıtlaSil

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya