Hourglass Ambient Lighting Blush / Mood Exposure

30 Nisan 2015 Perşembe

    Merhaba, Hourglass, Türkiye'de satışı olmayan bir marka. Fakat çeşitli instagram hesaplarından ulaşabilirsiniz. Bugün elimde bulunan 3 Hourglass allıktan, birini daha anlatıyorum. Bir önceki Hourglass allık yazısı şurada. 


    Allığın dış görünüşünden başlamak istiyorum. Altın rengi, şık ve oldukça hafif bir ambalajda geliyor. İçindeki, kapağıyla aynı boy olan aynası da çantada taşırken pratiklik sağlıyor. 


   Renk; dışardan, çok açık bir mürdüm gibi görünüyor. Arada gülkurusu tonları da mevcut. Fakat, uygulandığı zaman, içindeki bejlik-kahvelik açığa çıkıyor. Sıcak alt tonlu, çok doğal bir renge dönüşüyor. Bu da, Mood Exposure' ı her makyaja uyar hale getiriyor. 


    Mood exposure da, diğer Hourglass Ambient Lighting allıklar gibi, tebeşir matlığında değil. Saten bir bitişe sahip. Asla parlamayan, fakat canlı bir görüntü yaratan yapıdalar.  
    Gün içinde, hiç tazeleme ihtiyacı hissetmiyorum. Çoğu toz ürün fırçasına da uyum sağlıyor. Fırçaya, ihtiyaçtan fazla alınmadığı sürece, herhangi bir tozutma sorunu da yok. 


    Kısaca, çok çok severek kullandığım bu allığın, esmer tenliler dışında herkesi memnun edeceğini düşünüyorum. Bu ayrımı da, rengi koyu olmadığı için yapıyorum.
    Sizin Hourglass'tan denediğiniz ürünler var mı?


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya