Bobbi Brown / Natural Brow Shaper & Hair Touch Up

1 Nisan 2015 Çarşamba

    Merhaba, bugün yaklaşık 2 ay önce satın aldığım bir kaş maskarasından bahsetmek istiyorum. Daha önce Benefit ve Mac'ten de kaş jeli kullandım, şu anda elimde sadece Bobbi Brown bulunmakta. Klasik, siyah, sade Bobbi Brown ambalajında; deneme boy bir maskara boyutunda geliyor. Fırçası da sıradan bir rimel ile aynı. 


    Öncelikle, bana göre iyi bir kaş maskarısının sahip olması gereken en önemli özelliği "sertleştirmeme" hakkında konuşalım. Denediklerim arasında, bu vaadini başarmaya en çok yaklaşan Bobbi Brown. Ama tabi ki ne kadar sertleştirmiyor desek de, sonuçta kaşımızın üzerine sürülebilen ve sonrasında sabit tutmaya yarayan bir ürün uyguluyoruz. Doğal olarak, hiçbirşey yokmuş gibi bir yumuşaklık bekleyemeyiz. Ancak, gerçekten sertleştirme seviyesini minimum olarak düşünebilirsiniz. 


    Bendeki rengi Brunette, şu ana kadar kaş rengime göre, bulduğum en uygun renk. İnstagramdan beni takip edenler bilir ki; açık ten rengine sahip sayılsam da, saç ve kaşlarım oldukça koyu. Fakat, çok koyu kaş ürünleri kullandığımda da bu, sert bir ifadeye neden oluyor. Bu yüzden, kaşımdan çok farklı olmayan, ama içinde kızıllık da barındırmayan koyu kahverengileri tercih ediyorum. 
    Brunette de; koyu  bir kahverengi. Uygulandığında, doğal bir sonuç veriyor. Açıklamasında, içerisinde buğday proteini ve provitamin B5 olduğu; bunların da kaşları beslediği yazıyor. Her gün kullandığım bir ürün  olmadığı için bu etkisiyle pek ilgilenmiyorum. Besler mi bilmem ama, en azından şimdilik kaşlarımı dökmediğini söyleyebilirim. 


    En olumlu özelliği herhalde kalıcılığıdır. Çift fazlı bir makyaj temizleyici olmadan asla kıpırdamıyor. Kaş maskarası, benim için olmazsa olmaz bir ürün değil. Ama doğal sonuç veren, sertleştirmeden, tarayıp sabitleyen bir çeşidini ararsanız, rahatlıkla tavsiye edebilirim. 
    Hazır Bobbi Brown Türkiye sayfası açılmışken isterseniz; 4,2 ml.'lik bu ürünü, şuradan 83 tl'ye satın alabilirsiniz. Yalnız, ben de yeni almama rağmen, Brunette renginin neden sitede satılmadığını merak etmedim değil. (?)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya