Mac Paint Pot / Soft Ochre

16 Nisan 2015 Perşembe

    Merhaba, bugün çoğu kozmetikseverin bildiği, bir krem farı anlatıyorum. Mac'in paint pot 'larından Soft Ochre. Paint pot, Mac'te krem far olarak geçse de, Soft Ochre ve Painterly gibi açık renkler genelde far bazı olarak kullanılıyor. 


    Sarı alt tonlu bir bej rengi olan Soft Ochre'ı, ben bütün makyajlarımda göz kapağımın rengini eşitlemek için mutlaka kullanıyorum. Far sürmeyecek olsam bile. Benim göz kapaklarım kuru olmasına rağmen, herhangi bir kapatıcı, çizgilerde birikme yaptığı için en başarılı sonucu bu paint pot'larla aldım. 


    Bundan önce, Painterly renginden de bir kere kullanıp bitirmişliğim var. Ancak o, ten rengine daha çok uyuyor gibi görünse de; Soft Ochre, rengi eşitleyip aydınlatması bakımından bence çok daha başarılı. Çünkü içindeki sarılık, kızarıklığı örtmede çok işe yarıyor. Sürdükten çok kısa bir süre sonra kuruyor ve üzerine sürdüğünüz farların gün boyu kalıcı olmasını sağlıyor. Daha çok parmaklarımla uygulasam da, vaktim varsa fırçayla da kullanıyorum. Mac 217 ya da Sephora 235, sürerken kullandığım fırçalar. 


    Çizgilerde birikme yapmaması ve ben silene kadar uçup gitmemesi de olumlu özelliklerinden. Zaten Pro Longwear serisine ait. Bitirdikçe, kesinlikle, tekrar tekrar alacağım bir ürün, Soft Ochre. Mac mağazalarından, ya da şuradan 65 tl'ye alabilirsiniz. 

    Painterly için de bir yorum okumak isterseniz arkadaşım Anıl'ın buradaki yazısını okuyabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya