Tatil Makyaj Çantam

17 Eylül 2015 Perşembe

  Merhaba, tatile giderken hazırladığım makyaj çantalarımı hep yazıya dökmek istedim ancak gereğinden fazla ürünü yanıma aldığım için sıkıcı bir yazı olabilirdi.
  Bu kez, kısa süreliğine gideceğim için yanıma az malzeme alıyorum. Çantamı hazırlamışken hemen fotoğraflarını çektim ve işte detaylar; 


   Öncelikle, çantam Ted Baker'dan siyah, tek gözlü, sade bir makyaj çantası. Boyu bence ideal. Yanıma aldıklarımla tamamen dolmadı bile.

ted baker

  Antalya'ya gideceğim için, sıcak sebebiyle yanıma ten ürünü almadım. Onun yerine sadece HR göz altı kapatıcımı götürüyorum (yazısı burada). Corrector ile uğraşmayı aklımdan bile geçirmedim.
Sabitlemek için her zamanki pudram Nars Light Reflecting pudra (yazısı burda).


  Maskara olarak, Loreal Voluminous Curved Brush yanımda olacak, kıvırmasından çok, tek tek ayırmasını sevdim diyebilirim. Hem far hem aydınlatıcı rolüyle, üçlü Make Up For Ever far paletimi götürüyrum (yazısı şurada).


  Kaş kalemim, Mac'in bir tarafı kalem bir tarafı fırça olan kalemlerinden Deep Brunette rengi. Yanımdaki göz kalemi, bu yaz yanımdan ayırmadığım Sephora Cocoa. (Fotoğrafını çekmiştim, yazısı gelecek.)  Far fırçası olarak, 2 tane küçük boy Sigma E25 götürüyorum. Allık için ise, Sephora'nın kapaklı allık fırçasını aldım yanıma.


  En güzel kısım, allık ve ruja geldik. Allığım Givenchy'nin Prism allıklarından 23 numara. Bunun da yazısı gelecek. Son olarak rujum da Mac, Retro Matte seriye en son eklenen renklerden Runway Hit.
  4 gün için bana bunlar yeter diye düşünüyorum. Çünkü, bir sürü ruj ve fazladan allık götürüp, hiç kullanmadan getirmekten bıktım :)
  Siz de bir yere giderken, fazladan bir sürü ürün götürenlerden misiniz?

  Bu arada, beni instagramda takip etmeyenleriniz varsa, kullanıcı ismim,  "makeuphints" <3
  Herkese iyi haftasonları.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya