Helena Rubinstein / Magic Concealer

9 Nisan 2015 Perşembe

    Merhaba, bugün makyaj çantamın demirbaş kategorisine ait bir ürün anlatacağım. Göz altı kapatıcısı, benim en sevdiğim kozmetik malzemesi değil ama bir yere giderken yanıma aldığım ilk ürün. Herkes gibi ben de renkli malzemeleri daha çok sevsem de, en ihtiyacım olan, genelde kapatıcılar oluyor. Cildime hiçbir şey sürmedğim günlerde bile, göz altlarımı kaparsam kendimi daha iyi hissediyorum. Alışkanlık meselesi biraz da. 


    Bugünkü "concealer" ımız; Helena Rubinstein markasına ait. Marka, Türkiye'de satılmıyor. Keşke satılsa. Ürünün tam adı ; Magic Concealer.


    Renk skalası biraz dar. Toplamda 3 rengi bulunuyor. 01 Light, 02 Medium ve 03 Dark. Çoğu markanın 01 ya da 02 numaralı kapatıcısını kullanıyorum. Bunda da toplamda 3 renk olunca, 01 Light rengi bana uyar diye düşünsem de, en açık rengi oldukça beyaz. Bu yüzden benim rengim, 02 Medium. Almayı düşünenlerin bunu da göz önünde bulundurmasını tavsiye ederim. 


    Tüp şeklinde olan ambalajı kullanım kolaylığı sağlıyor. Diğer, ucunda fırça olan kapatıcılara kıyasla da daha hijyenik tabi ki. Bence en büyük artısı, miktarı. 15 ml.'lik, uzun süre yetecek bir ürün. 


    Yapısı oldukça sıvı. Dağıtması kolay. Kapatıcılığı orta. Bende, tek başına tam kapatıcılık sağlamıyor. Yapısı ince. İstediğim görüntüye, anca corrector kullanarak ulaşıyorum. En güzel özelliklerinden biri, nemli bir bitiş sağlaması ve göz altlarını kurutmaması. Kuru göz altlarına sahip kişilerin seveceği bir ürün. Normalde çizgilere dolmuyor ama miktarını iyi ayarlamak gerek. Yapısı ince olduğundan bunu ayarlamak güç, gerekenden biraz bile fazla kullandığımda çizgilere dolma sorunu yaşadım. İnce yapılı olmasının dezavantajlarından biri de akşama doğru neredeyse çoğunun uçup gitmesi. 


    Bu yazdıklarımı, en sevdiğim kapatıcının Mac Pro Longwear olduğu gerçeğini göz önünde bulundurarak okumanızı öneriyorum :) Çünkü yazdıklarım, HR Magic Concealer'ı kötü bir kapatıcı yapmıyor, sadece benim için günlük bir ürün. Ben havaalanından 3-4 ay önce 32 Euro gibi bir fiyata almıştım. 
    Siz bu markadan birşey kullandınız mı?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya