Make Up For Ever Farlar ( i414, m510, m646 )

15 Eylül 2015 Salı

  Merhaba, bugün elimdeki Make Up For Ever farları anlatıyorum. Zaten sadece 3 adet var. Aslında teker teker aldım farları. Fakat renk olarak çok kullanışlı ve birbiriyle uyumlu oldukları için üçlü palete yerleştirdim. Şeffaf kapaklı, sağlam bir palet. Şimdi gelelim ayrıntılara;



  İlk renk; 414 numaralı, ışıltılı bir sarı-beyaz. Hem kaş altı ve göz pınarı için, hem de yanımda çok malzeme yokken aydınlatıcı olarak kullanma amacıyla satın aldım. Çok abartı durmayan, ince yapılı ve sedefli bir far. Markada farlar, bitişlerine göre başlarına harf aldıkları için, bu farın başında da "i" var (iridescent). Aydınlık makyajı severken, günlük hayatta 'Mary lou'  kadar abartmayı sevmiyorsanız, bu far tam size göre. 


 Ortadaki far, mat bitişli 510 numara. İsmi, Mufe'nin kendi sitesinde Vanilla olarak geçiyor. Ancak Türkiye'de numaralarıyla sormak daha mantıklı sanırım. Mac'te olduğu gibi isimleriyle bilinmiyorlar. Renk, tam olarak bir astar rengi. Gözkapağını çok güzel eşitliyor. Işıltı kullanmak istemediğiniz günlerde, kaş altı için de gayet uygun. Bu rengi ikinci alışım. Yapısı, önceki fara göre daha yumuşak. Hele bir de krem bir baz üzerine kullanırsanız, tamamen doğal, aydınlık, mat bir görünüm yakalıyorsunuz.


  Son renk; yine mat bitişli, 646 numaralı "latte" isimli bir far. 646, sıcak alt tonlu, orta koyulukta bir kahverengi. Pigmentasyonu başarılı, dağıtması kolay ve tozutma problemi yok. Bu farın ayrıntılı yazısını şurada yazmıştım. Sadece katlanma çizgisinde kullanıldığında da güzel bir sıcaklık veriyor.


  Kendim oluşturduğum bu üçlü palet, benim son zamanlardaki kurtarıcım. 1-2 günlük seyahatler için de oldukça kullanışlı. Ayrıca aydınlatıcı ya da gölge rengi almak zorunda kalmıyorum.


  Make Up For Ever'da farlar refill olarak 50 tl, boş paletler ise tekli-ikili-üçlü farketmeksizin 17 tl. Üçlü bir far paleti için pek uygun bir fiyata gelmiyor aslında. Renkler de muadili bulunmayacak renkler değil tabi ki. Özellikle ortadakini çoğu markada bulabilirsiniz. Ancak refill olarak far alabildiğimiz markalarda da teker teker alabilme avantajımız var. Ben de, elimin altında bitirebileceğim renklerden oluşan, böyle bir palet olmasını istedim.

  Sizin en çok kullandığınız farlar hangileri?


1 yorum :

  1. Evet fiyat olarak biraz abartı ama kalite yada marka bize bunu gözardı ettiriyor ve alıyoruz :)

    Benimde en çok kullandığım tonlar doğal , toprak tonları :)

    YanıtlaSil

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya