Amerika Siparişi

18 Eylül 2015 Cuma

  Merhaba, bugün biraz farklı bir alışveriş yazısı yazıyorum. Çünkü bu ürünlerin hiçbiri Türkiye'de yok. Bu yüzden, alışveriş serisinden  farklı bir başlık atmak istedim. 
İnstagram'da Amerika'dan ürün getirip satan hesapları duymuşsunuzdur. Benim instagram üzerinden güvenip de alışveriş yaptığım 2-3 hesaptan biri de, "orjinaliburda
  Aşağıdaki ürünleri 2 seferde satın aldım. Tamamen sorunsuz, kırık dökük olmadan, kibar bir iletişimle alışverişim sonlandı. Zaten Neriman Hn.'ın bu yazıdan haberi bile yok. Yazının objektif olduğuna emin olabilirsiniz. 


  Aldığım ilk ürün, farlarıyla meşhur Lorac'ın Pro Matte paleti. 8 mat ve doğal renkten oluşuyor. Kapağında yeterli büyüklükte bir aynası var. Hatta bundan iki adet alıp, bir tanesini instagram üzerinden hediye etmiştim. Ayrıntılı yazısını yazacağım için, uzatmıyorum.


  İkinci ürün, aylarca hayallerimi süsleyen, Anastasia Beverly Hills markasına ait sıvı rujlardan Craft rengi. Kabında nasıl duruyorsa, dudağa da birebir geçiyor. Bunun yazısını yazmak için sabırsızlanıyorum, o kadar söyleyeyim :)


  Diğer ürün, Too Faced bir allık. İtiraf etmeliyim ki, almamdaki ilk sebep dış görünüşü. Fakat, pigmentasyonu inanılmaz başarılı çıktı. İlk izlenimim gayet olumlu. Bendeki renk, Love Hangover


  İkinci siparişimde ise, sadece aşağaıdaki paleti satın aldım. O da yine Lorac'tan "Pro to Go" palet. Fazla söze gerek yok :) Gördüğünüz gibi, tam bir tatil paleti. Ya da evde tek bir ürünle makyaj tamamlamak isteyenler için ideal.
İçinde allığı, bronz pudrası, aydınlatıcısı, farı derken gerekli herşey var. İki adet de fırça mevcut paletin içinde. Gerçekten ayrı yazılmayı hak eden bir palet. (Arkadaşım Anıl, instagram hesabında bu paletten hediye ediyor, çekilişi için onun hesabına şuradan ulaşabilirsiniz.)


  Benim Amerika'dan istediklerim bunlardı. Yanında pek çok tester ürünle beraber ulaştılar bana. Yaptığım alışverişten de aldıklarımdan da çok çok memnun kaldım.
  Siz instagram üzerinden alışveriş hakkında ne düşünüyorsunuz?

 

3 yorum :

  1. Hepsi şahane allığın tatlışlığı bayıldım❤👍

    YanıtlaSil
  2. Ben cesaret edemiyorum ama bordo, turuncu tonlarının bulunduğu far paleti bulursam düşünmeden alırım :D

    YanıtlaSil

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya