Nars / "Waimea" Dudak Kalemi

19 Haziran 2015 Cuma

  Merhaba! Bugünkü yazımda, Nars'ın Velvet Lip Liner serisine ait bir dudak kalemini anlatıyorum.
Yazıya konu olan renk, Waimea.


  Bu serideki kalemler, kurşun kalem şeklinde değil, asansörlüler. Bu yüzden daha yumuşak yapıdalar. Waimea, içinde pembelik de barındıran çok kibar bir şeftali tonu. Çoğu ten rengine yakışabilecek, joker bir renk.
  Kalemin yapısıyla ilgili; rengini kolayca verdiğini ve dudağı neredeyse hiç kurutmadığını söyleyebilirim. İşte tam bu yüzden, ben de genelde ruj olarak kullanıyorum ve Waimea ile tüm dudağımı dolduruyorum. Bu şekilde kullanınca da 6-7 saat hiç bozulmayan bir ruj elde etmiş oluyorum.


    Son günlerde çoğu makyajda elim bu kaleme gidiyor. Toplam 12 farklı rengi olan Velvet Lip Liner'lara Sephora'lardan ya da Nars mağazalarından ulaşabilir;  hemen şuradan satın alabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya