Favori Yaz Ojelerim / 1

15 Haziran 2015 Pazartesi

  Merhaba, yaz mevsiminin gelmesiyle sürdüğümüz ojelerin bile rengi değişiyor. Ben en çok, açık turkuaz tonlarını ve canlı pembeleri tercih ediyorum.
  Bugün; uygun fiyatlı, 5 favori ojemi anlatacağım. Çok anlatmak denemez aslında, renklerini göstereceğim.
  Ojelerin hepsini 2 kat uyguladım ve üzerlerinde top coat (kurutucu/koruyucu üst cila) yok.
Soldan sağa; Flormar 410, 430, Pastel 93, Rimmel 230, Flormar 127
Flormar - 410 Lavender Dreams
   Flormar 410 numaralı Lavender Dreams: Her mor tonlu oje gibi, bu ojenin rengi de fotoğrafa çok yansımadı. Aslında böyle mosmor değil. İçinde menekşe tonu olan, klasik renklerden sıkılanlar için güzel bir renk.
Flormar - 430 Light Blue
  Flormar 430 Light Blue: Sezon başında aldığım, rengi beklediğimden de güzel çıkan, bu yazın favori mavi ojesi bence. Fotoğraftakine göre çok az daha canlı. Severek kullanıyorum. Bu 5'li arasında en sevdiğim ikinci renk ;)
Pastel 93
   Pastel 93: İşte bu listedeki en sevdiğim oje. İçinde yeşilliği baskın olan, bir turkuaz. Koyu değil ama fotoğraftakine göre hem daha canlı hem de yeşile daha yakın. Her yaz 1 şişe bitirdiğim bir renk.
Rimmel - 230 Portobello Pink
   Rimmel 230 Portobello Pink: Orta tonlu bir pembe olan bu ojeyi, favorilerime ekleme sebebim içinde çok çok az sedef bulunması. Tırnakta çok belli olmuyor aslında ama yine de klasik bir yapısı yok. İçlerinde en kalın fırçaya sahip olan da bu. Benim tırnaklarım biraz ufak ve dar olduğu için, kalın fırçalarla pek anlaşamıyorum :( Yine de renginin zarifliği sebebiyle, bu yaz severek sürmeye devam edeceğim.
Flormar - 127 Berry Nuances
  Flormar 127 Berry Nuances: Açık bir vişne rengi. Benim için yaz-kış klasik olan koyu pembe tonlarından biri. Mavi ve yeşillerden bıktığım zaman, bu, canlı ve kendime en çok yakıştırdığım tonlara dönüyorum. Bu renk de yine klasik incelikteki Flormar fırçasına sahip. 
Pastel 93 ve Flormar 430
   Yapı olarak bu 5 oje de, 2 katta opaklaşıyor. Fakat ilk katı çok da ince sürmemek şartıyla. Kalıcılıklarından memnunum; çünkü, 2-2,5 gün uçlarının bozulmaması benim için yeterli oluyor. Üzerine kurutucu kullandığımda da genelde bu sonuca ulaşıyorum.
Benim uygun fiyatlı, 5 yaz ojem bunlardı. Farklı markalardaki favori yaz ojelerimi de birkaç gün sonra paylaşacağım.
  Sizin favori yaz ojeleriniz hangileri?



3 yorum :

  1. Cok cici senin ojelerin tatlis Gozde :) Yazilarini okumayi cok sevdigimi de burdan bildiriyorum her gonderinin altina yorum yapmasam da sıkı takipcinim 😆✌ Bende flormar quartz seriden 48 kirmizinin cok guzel bir tonu ve essence in numarasini sisede bir turlu bulamadigim turuncu renkli ojesi yaz favorilerimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa cok tesekkur ederim cok mutlu oldum:) zaten ismini tanıyorum artık;) 48'i biliyorum, bence de ideal kırmızı o! Essence pek aklıma gelmiyor oje alacağım zaman, daha dikkatli bakayım bundan sonra <3

      Sil
    2. Cok mutlu oldum ismimi hatirlamana <3 Essence den ilk kez oje aldim o turuncuyu ama fircasi kalin eve gelip acinca cok sasirmistim senin dar uzun tirnaklarina uygulayisin zor olabilir fircaya bakmadan alma :* :*

      Sil

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya