Make Up For Ever / Rouge Artist Intense 24

9 Haziran 2015 Salı

  Merhaba, bugün Make Up For Ever'ın Rouge Artist Intense serisinden, elimdeki 24 numaralı rengini anlatacağım. Rengin adı Satin Orange Beige. 
  Bu seride; mat, saten ve ışıltılı sonuç veren farklı bitişte birçok renk var. Bendeki, ismine göre saten bitişli olduğunu gösteriyor ama asla parlak ya da çok ıslak bir görünüm vermiyor. Yarı-mat diyebilirim sağladığı sonuca. 


  Rouge Artist Intense serisinin benim için en albenili tarafı, dudaklara ağırlık yapmadan yoğun renk vermesi ve kalıcı olması. Tek katta opak bir sonuç elde ediyorsunuz. O kaskatı mat rujlar gibi zor sürülmüyor, bunun yanında da dudakları neredeyse hiç kurutmuyor. Neredeyse diyorum çünkü, benim dudaklarım da cildim gibi yapı olarak zaten kuru olduğundan, hiç kurutmayan ruj neredeyse yok denecek kadar az. Ama Mufe Rouge Artist Intense, şimdiye kadar kullandığım mat rujlar arasında en başarılılardan biri.

 
  Satin Orange Beige, ben burdayım diye bağırmayan bir şeftali tonu. Adındaki orange, sizi korkutmasın. Turuncu bir ruj değil kesinlikle. Ama renk ile ilgili söylemem gerekir ki, tonu itibarıyla dişleri bir tık daha sarı gösterebilir.
  Klasik, siyah bir ambalajda gelen bu rujları, 67 tl'ye;  Make Up For Ever mağazalarından, Sephora'lardan ya da Makyaj Trendi'nin şuradaki sayfasından satın alabilirsiniz. Fiyat-performans karşılaştırması yaptığımda, sonuçtan çok memnun olduğumu ve serideki diğer renklere de bakacağımı eklemek istiyorum.
  Siz bu seriden bir ruj denediniz mi?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya