Mac / "Posh it up" Plushglass

17 Haziran 2015 Çarşamba

  Merhaba! Bugün, Mac'in Plushglass isimli dudak parlatıcı serisinden, bendeki rengi Posh it Up 'ı anlatacağım.


  Bu seri, dudakları az da olsa büyüteceğini iddia ediyor. Bu sebeple, çoğu dudak dolgunlaştırıcı ürün gibi, sürüldüğünde dudağı biraz yakıyor. Fakat, ben herhangi bir dolgunluk gözlemlemedim. Sadece dudak parlatıcılarının çoğunun yaptığı gibi; ıslak ve kalın yapıda olduğundan göz yanıltarak bu sonuca ulaşıyormuş gibi görünüyor.


  4,2 ml'lik bu parlatıcının en sevdiğim yanı, çok ağır olmayan vanilya kokusu. Yapısını sevmeseniz bile gerçekten sürmek istiyorsunuz. Serideki her renk, inci ışıltısı gibi sedefler içeriyor. Rengi gittiğinde kocaman kocaman simlerle başbaşa kalmıyorsunuz.  Fakat bana göre çok büyük bir eksisi var ki, inanılmaz yapışkan. Hele ki, Mac'ten Cremesheen bitişli parlatıcıları denediyseniz, bunu hiç mi hiç sevmezsiniz. Gerçekten, fiyatı çok çok uygun olan alternatifleri varken, bu kadar yapışkan bir parlatıcıyı neden Mac'ten alayım gibi bir düşünce, gayet haklı bir düşüncedir bence.


  Posh it up, bana yaptırdığım bir makyaj sırasında uygulanmıştı ve rengini çok beğenmiştim. Bu yüzden o sırada satın almadan duramadım. Çünkü rengi gerçekten farklı. İçinde altın sedefler içeren bir pembe. Pembe-sarı farklılığı da, uygulandığında yanardöner bir sonuç almanızı sağlıyor. Bu yüzden, ben çoğu gece makyajımda rujun üzerine uyguluyorum. Her tona uyum sağlıyor.
  65 tl'ye Mac mağazalarında ve burada satılan bu dudak parlatıcısını bitince tekrar alır mıyım? Hayır.
  Sizin de yapısını sevmediğiniz halde, renginden dolayı bitene kadar kullanacağınız bir ürününüz var mı?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya