Mac / Dazzlelight Far

4 Haziran 2015 Perşembe

  Merhaba, Mac'in veluxe pearl bitişli farlarından Dazzlelight, bugünkü yazının konuğu. Veluxe pearl, tamamen ışıltılı bir seri. Işıltıları frost bitişli olanlar gibi yansıma şeklinde değil, daha dikkat çeken bir boyutta. Fakat yine de büyük simler içermiyor tabi ki.
dazzlelight
Mac - Dazzlelight
  Dazzlelight, Mac'in kendi sitesinde "nötr ve ışıltılı" olarak tanımlanan bir renk. Gerçekten bu şekilde adlandırabiliriz, çünkü renk olarak ne beyaz ne krem. Rengi gördükten sonra, kullanım amacımı da tahmin etmişsinizdir. Benim için dazzlelight; severek kullandığım ve dibini gördüğüm, kaş altı ve göz pınarı aydınlatma farı.
Mac far
Dazzlelight
  Kimileri bu farı fazla parlak bulsa da, ben çok hafif uygulayarak istediğim sonuca ulaşıyorum. Hafif uygulama için ise, kılları çok sık olmayan herhangi bir far fırçası kullanıyorum. (Sigma E25 gibi)
Mac - Dazzlelight
  "Bitirince tekrar alır mısın?" sorusuna evet diyorum. Çünkü farklı bir ürün denemem adına önerilen alternatifler şu an için iştahımı açmadı. Mac tekli farları, 55 tl'ye kendi mağazalarından ya da buradan satın alabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya