Favoriler / 6

15 Nisan 2016 Cuma

  Merhaba! Uzun zamandır sık kullandıklarımdan bahsetmiyordum. Çünkü çoğu ürünü favorim olacak şekilde ay boyunca kullanmadım ve bu süre içinde pek çok farklı ürün denedim. Şimdi ise, tek bir ayın değil, son birkaç ayın favorilerini yazmanın zamanı geldi. 

 
  Dermalogica Daily Microfoliant: Cilt temizleme ürünlerinden başlayacak olursak, Dermalogica'nın bu günlük arındırıcısı, son dönemde (ve bundan sonra da daimi olarak) en sevdiğim ve memnun kaldığım ürün oldu. Pirinç tozları içeren bu hassas peeling tanecik içermiyor. Toz halde olup, ıslak avcunuza bir çay kaşığı kadar almanız yetiyor. Uzun süre yetecek bir boyda. Günlük değil, gün aşırı olarak kullanıyorum. Kış mevsiminde sabah ya da akşam (bence) farketmese de, artık güneşe karşı cildi hassaslaştırabileceğini düşündüğüm için akşam kullanmaya başladım. Yüze kesinlikle bir aydınlık sağlıyor.


  Shiseido Perfect Cleansing Oil: Göz makyajımı yağlarla temizlemeye başladığımdan beri, pamuklarla gözümü oyduğum ve kızarttığım yıllara acıyorum. Keşke daha önce tanışsaymışım. Pek çok markada artık bu tür temizleyiciler mevcut. Mac'i denedim, denediklerim arasında en kötüsüydü. The Body Shop'un katı yağ formunda olanını değil, bunun gibi bir ambalajda olanını denedim; yüzüme doğrudan bir yağ sürmüşüm gibi bir his verdi. Kötü değil, güzel temizliyor, ancak annemde bıraktım. Oraya gittikçe kullanıyorum :) Shiseido'nun bu Perfect Cleansing yağı ise, yüzünüze sürdüğünüzde Body Shop kadar yoğun olmayan bir yağ kıvamında. Biraz daha kısa sürede arınıyor.
Fotoğrafta görüldüğü gibi bitmek üzere ve yenisini aldım bile.

  Organix E Vitaminli Şampuan: Vitamin etkisini vs. bilemem de saçlarımı diğer sülfatsız şampuanlar gibi kurutmuyor. Üzerinde "dökülme karşıtı" yazdığı için almıştım. O konuda çok emin değilim, benim saçlarım mevsimsel olarak dökülmeye müsait. Ancak kokusunu, temizleme hissini ve kurutmamasını sevdiğim için, tekrar alacağım.


  Gelelim en zevkli kısma, renkli kozmetiklere;
 
  Urban Decay Primer Potion (Eden): Far bazı olarak, Mac Soft Ochre'yi severek kullanıyorum ve blogda da yazısı var fakat kavanozunun çok ağır olması, makyaj çantası için bir dezavantajdı. Bir de yıllarca kullanmanın verdiği bıkkınlık devreye girince, daha önce "original" versiyonunu kullandığım Urban Decay'e geri döndüm. Benim far bazı kullanmakta asıl amacım göz kapağımın rengini eşitlemek ve damarlı görünümü yok etmek olduğundan bu kez, "eden" rengini tercih ettim. Ten rengi bir baz. Soft Ochre'den daha hafif bir ambalajda olmasının yanısıra farı tutma performansı da daha başarılı. Çok memnun kaldım. Severek kullanıyorum.


  Ojelere gelecek olursak; son 2 aydır en fazla NailsInc 'in bu tatlı leylak mavisini (Regent Place) ve Sephora'nın Cookie Break isimli, grilik de içeren sütlü kahve rengini kullandım.



  İki farklı maskara favorim var. ikisi de deneme boydu.  Aslında biri Türkiye'de olmadığı için, alternatifini ararken diğerini bulmuş oldum. Türkiye'de olmayan Hourglass Film Noir, Türkiye'de satılan maskaralar arasındaki benzeri ise, Givenchy Noir Couture Volume. Hem kısa, hem düz hem de az kirpikler için ideal fırça. Maskara favorisi herkes için farklıdır, çoğu kişinin sevdiği benim kirpiklerime uymuyor mesela. Bu yüzden ufak boyuna denk gelirseniz, denemenizi tavsiye ederim.

givenchy noir couture volume

  Urban Decay (Naked): Yapısını çok sevmesem de, nemli tutması ve rengini güneşli havalara çok yakıştırmam sebebiyle son dönemde çokça kullandım. Yazısı burada.

  Nars Audacious (Raquel): Hem kışa hem yaza uyum sağlayacak bir nude. Şeftalilik de pembelik de içerdiği için çoğu kişiye yakışacak bir renk. Bir sonraki yazı bu ruj üzerine olacak.

  Mac Cremesheen Glass (Fashion Whim): Tamamen bej olmayan ama hem pembe hem şeftali rujların üzerinde kullanılabilen bir gloss. Bu serinin yapısını zaten çok seviyorum. Bir dudak parlatıcısının sahip olabileceği en az yapışkanlığa sahip. Daha önce Boy Bait ve Superb renklerini kullanıp bitirmiştim. Şimdi de hazır yaz gelmişken gidip 1-2 rengini daha almak istiyorum. Bu glossla ilgili olarak; en sevdiğim 'nude dudak kombinleri' diye bir yazı yazıp, ayrıntılı bahsedeceğim.

urban decay naked

  Benim son zamanlarda elimin sıkça gittiği ve memnun olduğum ürünler bunlardı. Sizin cilt bakımı ve makyajda daimi favorileriniz var mı?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya