Biten Ürünler / 4

10 Kasım 2015 Salı

  Merhaba, neredeyse 4 aydır biten ürünleri yazmıyordum. O kadar çok ürün birikmişti ki, açıkçası zor geliyordu. Önce iki yazıya mı bölsem diye düşündüm fakat daha sonra, şimdiye kadar tüm biten ürünler yazılarında olan ürünleri çıkararak tek bir yazıyla sonuca varmak istedim :) Bundan sonra da, tekrara girmemesi ve her yazıda aynı ürünler olmaması açısından eleyerek gideceğim.
  Şimdi bakalım geçtiğimiz 4 ayda neler bitirmişim;


  Önce temizlik ürünleri: BBW köpük el sabunlarından şimdiye kadar yüzlerce bitirdim. Aslında bunları da eklemeyecektim ama ikisini de çok sevdiğim için tavsiye etmek istedim. Biri ananaslı, diğeri armutlu. Ananaslı biraz fazla tatlı olsa da tam bir ananas gibi kokuyor. Meyvesini de çok sevdiğim için benim hoşuma gitti. Le Petit Marseiliais'ten beyaz şeftali ve nektarin kokulu olan duş jeli benim şimdilik en sevdiğim duş jeli diyebilirim <3 Almaya devam edeceğim. BBW White Citrus Limonlu duş jeli, yazın ferah gelmişti ama kokusu bana başka birşeyi anımsatıyor. Buraya yazmayacağım ve bir daha almayacağım :) Cliven & Natura Kivili duş jeli, Macro Center'da denk gelince şans vermek istemiştim. Koku olarak ilk başta ilgimi çekti ama bir daha alacağımı sanmıyorum. The Body Shop Muzlu Saç Kremi'ni Melodi'de görmüştüm. (Sanırım geçen seneydi). O kadar muz kokuyor ki, bana fazla geldi. Tekrar almam. Carrot Care havuç yağlı şampuan ve saç kremi ise firma gönderisiydi. Fakat hem bana, hem eşime çok iyi geldiği için, şu sıralar üçüncü sete geçmek üzereyiz <3 Benim saçlarımın kuru (ama boyasız), eşimin saçlarının yağlı olduğunu da göz önünde bulundurursak, saç yapısını dengeye soktuğunu söyleyebilirim.


  Son birkaç ayda fazlaca Kiehl's ürünü bitirmişim. İlki, şurada ayrıntılı yazısı olan Ultra Facial Tonik. İkincisi, bitirdikçe tekrar aldığım Ultra Facial yıkama jeli. Biraz kurutuyor ama en azından hassasiyet yaratmıyor. Ufak şişe, Cocumber Herbal alkolsüz tonik. Aslında tekrar tekrar alıp memnun kaldığım tonik de bu. Meşhur avokadolu göz kremi, kupkuru göz çevreme iyi gelen tek krem. Bunu da bitirdikçe alıyorum. Minik yeşil kavanoz ise, yine Kiehl's'ten Rosa Arctica (iki çeşidi var, bendeki hafif olan) yüz kreminin deneme boyu. Memnun kalıp tam boyunu satın aldım ama kış mevsimi için nem verişi yetecek mi bilmiyorum. Şu an onu deniyorum.


  Göz makyajımı temizlemek için her zaman çift fazlı ürünler kullanıyorum. Clinique, çok sevdiğim ama fiyatını pahalı bulduğum bir ürün. Garnier'i de uygun fiyatı sebebiyle denemek istedim ama biraz yanma ve kızarıklık yaptı. (Bunların karşılaştırmalı yazısı gelecek). Batiste kuru şampuanın küçük boyu, yaklaşık 2 senede bitti. Çünkü gerçekten hiç kullanmadığım bir ürün kategorisine ait. Çok çok zorda kalırsam kullandığım için de bulunsun diye belki yine alırım. Başka markaya ait bir kuru şampuan da kullanmadım zaten. Hangisi iyi, hangisi kötü bilgim yok.


  Loccitane el peelinginden, çok çok memnunum. Bu, biten 3. kutu. Yenisini hemen satın aldım. Ellerimi yumuşacık yapıyor. Bbw gibi şekerli değil, tuzlu bir ürün olduğu için tanecikler erimiyor. Yine Loccitane'dan, bu kez yüz peelingi. Shea yağlı, şimdiye kadar kullandıklarım arasında nemlendiren tek peeling. Bu da biten 2. kutu. Memnunum ama biraz ara vermek istiyorum. Make Up For Ever Mist&Fix, makyajı sabitleyen ve yüzü nemlendiren su. Makyaj sabitlemede gerçekten işe yarayan bir ürün. Severek kullanıyorum, bitirdikçe alıyorum. Taşıması kolay olsun diye hep ufak boyunu tercih ediyorum.


  Gelelim en zevkli kısma. Ysl Volume Effet Faux Cills, siyahını ve kahverengisini daha önceden kullandığım, en sevdiğim maskaralardan biri. Bu, 5 numaralı bordo olanı. Bende rengi pek belli olmadı ama, rengi için değil etkisi sebebiyle kullanıp bitirdim. Dior, Diorshow Maximizer maskara bazını, severek kullanıp bitirdim ama 120 tl'lik fiyatı sebebiyle bir daha baz alacağım zaman Essence'i tercih edeceğim. Zira, maskarayı temizlemeyi zorlaştırdığı için hergün kullandığım bir ürün değil.

 
  Mac ProLongwear göz altı kapatıcısını Görkem'ın ısrarlarına dayanamayarak satın aldığımı hatırlıyorum. İyi ki yapmışım. Bu, Nw20 idi ama, hem kabında hem tende, durdukça koyulaştığı için yenisini Nw15 olarak aldım. Gayet memnunum<3 Mac rujlar, Patisserie ve Peach Blossom. İkisini de severek kullandım ama şu anda bana fazla açık geliyorlar. Kendini biraz daha belli eden rujlara yönelmiş durumdayım :) Rimmel 720 Notting Hill Nude, en sevdiğim nude rujlardan biriydi, yazısı burada.


  Sonunda bitti :) Bu çook uzun yazıyı okuyup, buralara kadar indiyseniz çok teşekkür ederim <3
Siz son zamanlarda neler bitirdiniz?

5 yorum :

  1. şahsen zevkle okudum. benim de 4-5 aydır biriken bi bitenlerim var. ama hala karr veremedim video mu çeksem yazı mı yazsam diye. hayat çok zor :D

    YanıtlaSil
  2. Bende biriktirip sonra uzunca yazılar yazıyorum :( bitenler zor gerçekten:/

    YanıtlaSil
  3. epey bir ürün bitmiş, seviyorum bitenler yazılarını, bende de var bir 4 aylık biriken, tembellikten yazamıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ay ne güzel bir sürü ürün bitmiş. Böyle uzun bitenler yazılarını çok beğeniyorum:)

    YanıtlaSil

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya