Golden Rose Dudak Kalemleri (51,52,54)

6 Kasım 2015 Cuma

  Merhaba, bugün elimdeki dudak kalemleriyle devam ediyorum. Bu yazıda Golden Rose'un waterproof lipliner serisinden 51, 52 ve 54 numaralı kalemlerine yakından bakacağız. 


  Bu serideki kalemler asansörlü. Dolayısıyla kurşun kalemlere göre daha yumuşak yapıdalar ve ruj olarak kullanmaya elverişliler. Çok fazla kurutmadan mat bir sonuç veriyorlar. Seride 9 renk bulunmakta. Dudak kalemi için bence geniş bir renk skalası. Özellikle birden fazla pembe tonunun olması, birçok kişinin tercih sebebi olabilir.


  51 numara; açık fakat soluk olmadan kendini belli eden, bence sarışın ve kumrallara çok yakışacak soğuk tonlu bir pembe tonu. Benim dudağımda pespembe duruyor. Sarı alt tonlu olduğum için de bu çiğ bir görüntü gibi geliyor bana. (Uygun fiyatlı dudak kalemlerini denemeden alıyorum)  Bu 3 kalemden, elimin en az gittiği 51 numaralı olan.


  52 numara, daha canlı yine soğuk bir pembe. Hem pembe hem sarı alt tonlulara yakışabilecek bir renk. Fakat bu renk de sarışınlar için fazla canlı gelebilir. Benim elimde doğrudan pembe bir ruj olmadığı için, pembe ruj niyetiyle tüm dudağıma uygulamayı seviyorum. Pembe hevesimi almaya yetiyor.

  54 numaralı kalem, almak için çok geç kaldığım, hatta aldıktan sonra da kullanana kadar bu kadar seveceğimi hiç düşünmediğim bir renk. Elimin üzerinde; içinde, az da olsa bir pembe tabanı varmış gibi görünüyor ama dudağımda tok bir kırmızıya dönüyor. Bayrak kırmızısı değil, içinde turuncu ya da vişnelik de yok. Mac Viva Glam I ile uyumu mükemmel. Bu kalemi bir ruja benzet deseniz, doğrudan Viva Glam I derim. O da benim en sevdiğim kırmızı ruj olduğu için, 54 numaralı kalemi de çok sevmem sürpriz olmadı.

  Hem kalıcılığı, hem yumuşaklığı, hem de 5,25 tl'lik fiyatlarıyla albenisi hayli yüksek olan bu kalemleri, gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Fakat, asansörlü biçiminden dolayı, ucunu gereğinden fazla çıkarıp bir de gereğinden fazla bastırdığınızda kırılabiliyorlar. Dikkat etmekte fayda var.

  Şuradaki linkten ben diğer renklerinden sipariş verdim bile. ;)


  Okumak isterseniz, birkaç dudak kalemi yazımı daha ekliyorum;

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya