Kiehl's Ultra Facial Tonik

2 Eylül 2015 Çarşamba

  Merhaba, bugünün yazısı bir tonik üzerine. Uzun zamandır cilt bakımında Kiehl's ürünlerinden çokça kullanıyorum. Bu yüzden, bu toniğin (denemeye gerek duymadan), tam boyunu satın almıştım. 


  75 ml. (29 tl) ve 250 ml. (59 tl) olmak üzere iki boyu satışta. Üzerinde her cilt tipine uygun olduğu yazıyor. Fakat bence yağlı ciltlilerin seveceği bir tonik değil. İçinde, kayısı çekirdeği yağı, e vitamini ve avokado yağı bulundurduğu için asla kurutmuyor. Bu en büyük artısı.


  Yapısı bildiğimiz çoğu tonikten farklı. Tonik ve süt arası bir kıvamda. Zaten rengi de beyaz. Bu yüzden sürdüğünüzde, her ne kadar pürüzleri ve kalıntıları temizlediğini iddia etse de o temizlik hissini pek alamıyorsunuz. Belki de agresif toniklere alıştığımızdan. Aksine yüzünüz sanki yapış yapış kalıyor. Benim bu toniği tekrar almayacak olmamdaki tek sebep de bu. Ancak çok kuru ve kuru ciltlerin kesinlikle memnun kalacağı bir tonik.


  Bu aralar toniğim bittiği için farklı tonikler denedim, hatta birini yarınki yazımda da göreceksiniz :/
  Kiehl's'in online alışverişe (sonunda) başladığını da duymuşsunuzdur. Ultra Facial Toniğin direkt linkini şuraya ekliyorum.
  Siz cilt bakımında hangi markaları kullanıyorsunuz?



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya