Favoriler 5 / Kasım 2015

14 Aralık 2015 Pazartesi

  Merhaba! Bugün, Kasım ayı favorilerimden bahsedeceğim. 
  Bu kez, bir kitabı da listeye ekledim. Aslında eski bir kitap ama ben yeni okudum. Z. Livaneli'nin kitaplarını seviyorum, çünkü romanlarında basit, sıradan hikayeler anlatmıyor. Konuları ve gelişmeleri hiçbir zaman tahmin edemiyorsunuz. Son Ada'yı okumayanlara tavsiye ederim, zaten çok ince bir kitap. Severek okudum. 


  Son bir ayda, Kiehl's'in ismi bir hayli uzun olan; "Damage Repairing & Rehydrating Leave-in Treatment" saç bakım serumunu her duş sonrası 2 pompa olarak saç uçlarıma uyguladım. Yatıştırdığını ve yumuşattığını gördüm. 69 tl'ye satılan ürünü, şuradan inceleyebilirsiniz.


  Mac'in krem farlarından Soft Ochre rengini, zaten uzun zamandır kullanıyordum ama, bu ay yerine başka hiçbir ürün denemeden, neredeyse hergün  kullandım. Ayrıntılı yazısı şurada.

benefit dallas

  Sigma'nın E40 numaralı fırçasını aslında gerçekten far dağıtmak için almıştım. Fakat son 1-2 aydır sadece aydınlatıcı uygularken kullanıyorum. Bence oldukça başarılı ve elimde 2 adet var. Dönüşümlü olarak yıkaya yıkaya, severek kullandım. Özellikle kılları siyah olduğu için, far dağıtma işlemi öncesinde temiz olup olmadığını unutabiliyordum. Böylece etkin bir kullanma yönü bulmuş oldum.


  Benefit Dallas, benim çok ama çok geç keşfedip satın aldığım bir allık. Ayrıntılı yazısını yazacağım için, burda detaya girmiyorum. Çok doğal duran, fakat kirli bir ton. Net bir pembe ya da şeftali değil.
Bu ay, çoğu makyajda elim ilk olarak Dallas'a gitti.


  Mac mocha ruj da, neden daha önce almadım dediğim ürünlerden biri. Çünkü net pembelerdense, şeftali ya da kahve tonlu rujları kendime daha çok yakıştırıyorum. Bir ayrıntı da çok turuncu olmamaları gerektiği. Mocha da, silik olmayan, kendini bağırmadan belli eden çok güzel bir ton. Bunun da ayrıntılı yazısı gelecek fakat yapısını söylemekle yetineyim, satin.

  Kasım ayında, benim severek ve sıkça kullandıklarım bu kadardı. Sizin son dönemde favorileriniz neler?

2 yorum :

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya