Lush Dudak Peelingi

8 Temmuz 2015 Çarşamba

  Merhaba, çoğumuz aslında sadece kış mevsiminde ihtiyaç duyuyoruz dudak peelinglerine. Fakat benim dudaklarım çok kuru. Kurudukça da koparma alışkanlığım var :( Bu yüzden sürekli nemli tutup, ölü deriden de arındırmaya çalışıyorum.


   Kullandığım dudak peelingi, Lush markasına ait. Aynı ürünün ilk kavanozunu aldığımda Lush daha Türkiye'de satılıyordu. Bu ikincisini ise yurtdışından aldım. Küçücük görünse de (25 gr.) çok çok uzun bir süre yetiyor.
  Pek çok çeşidi vardı, diğerleri çok ağır geldiği için "mint julips"i tercih etmiştim. Naneli sakız kokuyor. En önemli özelliği, dudakta kalan artığı yutmanızın bir sorun yaratmaması.


  Genelde parmağımla uygulamayı tercih etsem de, sırf peeling için aldığım bir diş fırçam var. İlk başta; ürünü, dudağımda parmak yardımıyla 1-2 tur çevirip daha sonra fırçayla devam ediyorum. Ölü deriler fırça yardımıyla daha da güzel ayıklanıyor. Son olarak, kuru bir havluyla artıkların temizlenebileceği söylense de ben durulamayı tercih ediyorum. Çünkü şekerli bir yapısı var ve ardında yapış yapış bir his bırakıyor.


  Lush Mint Julips'i, peelingi evde yapmaya üşenen ve ulaşabilecek kişilere tavsiye ederim. Fakat hepimizin bildiği gibi; artık, dudak peelinglerini evde yapmayanları ya da en azından bir kere denemeyenleri yakında dövecekler :) Farklı tarifler var. Benim denediğim; toz şeker, bal ve 1-2 damla zeytinyağı ile yapılan. Gayet de güzel oldu. Bu bitince, kavanozunu atmayıp kendi yaptığımla doldurmayı düşünüyorum.
  Sizin denediğiniz peeling tarifleri var mı?

  Bu arada, havaların verdiği rehavet ve makyaj yapmayı imkansız kılması, hiç istememe rağmen yazı düzenimi de bozdu. Fırsat buldukça yazmaya çalışacağım. Okuduğunuz için teşekkürler.

5 yorum :

  1. Çok hoş bir ürünmüs hiç duymamistim ama denebebilir :) bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben evde kendim yapıyorum bu dudak peelingini. Biraz zeytinyağı bolca şekeri karıştırıyorum. Tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Kahve telvesi veya direkt kahve ile yapiyorum seker taneleri cok buyukmus gibi his veriyo ve bende kahveyi dis fircasiyla uyguluyorum :)

    YanıtlaSil
  4. evde yapmak isteyip üşenengillerdenim :)

    YanıtlaSil
  5. Böyle şeylere para vermeye hiç gerek yok deyip senin verdiğin tarifi vericektim :)
    İsabet olmuş :)
    Evde yaptığımız maskelerin peelinglerin doğalı hiç bir yerde yok :)

    YanıtlaSil

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya