Nars / Douceur Allık

8 Mayıs 2015 Cuma

    Merhaba, bundan birkaç ay önce çekmecemde 4-5 tane Nars allık vardı. Fakat, bir süre sonra çoğuna sıra gelmediğini farkettim ve elimden çıkardım. Şu anda Nars'tan allık olarak sadece Douceur var.  ("dusö" olarak okunuyormuş) 


    Douceur için rengi, içinde kahveliği baskın olan bir pembe-gül kurusu olarak anlatabiliriz. Fakat kabında her ne kadar kirli pembe olarak görünse de, uyguladığınızda gerçekten kahveye yakın bir ton elde ediyorsunuz. Bu, çok doğal ve çoğu makyaja yakışacak bir ton. Ben de, allık olarak ne sürsem diye düşünmek istemediğim günlerde her zaman bu renge gidiyorum. 


    Pigmnetasyonu her Nars allık gibi başarılı fakat, çok yumuşak bir allık olduğunu söyleyemeyeceğim. Tozutma sorunu yok. Gün içinde tazeleme gereği de duymuyorum. Nars allıklar 95 tl'ye satılıyor, ama ne yazık ki Douceur üretimi durdurulan bir renk. Benzerleri olarak ise, Tarte Exposed' a  ve Hourglass Mood Exposure' a bakabilirsiniz. 
    Blogda devam eden çekilişi görmeyen varsa, şuradan çekiliş yazısına ulaşabilirsiniz. Katılımın geçerli olması için ise, bloga abone olmayı unutmayın. <3

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya