Guerlain - Lingerie De Peau - Beauty Booster (BB)

7 Ekim 2016 Cuma

  Merhaba! Bugün bir ten ürünü anlatıyorum. Guerlain markasına ait, Lingerie De Peau serisinden Beauty Booster, yani bir bb krem.


  Ürün 40 ml'lik pompalı bir tüpte geliyor. Bendeki rengi 2 numara Light. Daha açığı var mı bilmiyorum ama bir koyusu olan Medium renginin satışta olduğunu biliyorum. Öncelikle, orta kapatıcılık verdiğini söylemeliyim. Adının bb krem olduğuna bakmayın, fondöten gibi bir ürün. Boşu boşuna sürülmüş hissi veren incecik bb'lerden değil.


  Spf 30 içeriyor. Buna rağmen fotoğraflarda güzel çıkıyor. Verdiği sonuç aydınlık ama ışıltılı asla değil. Saten-mat arası bir bitişe sahip. Kuru ciltlere çok uymayacaktır. Ben sabah sürdüğümde, öğleden sonra kuru bölgeler belirginleşmiş oluyor. Kısaca; yapısı çok pudralı değil ama çok kuru ciltlerin tam memnuniyet elde edeceği o likit kremsilik de yok.

guerlain bb cream

  Daha önce denediğim aynı markaya ait Guerlain Baby Glow ile karşılaştırmam gerekirse, Bu daha örtücü ancak onun kadar kuru görüntü vermiyor. Çünkü Baby Glow'un yapısı çok daha ince ve bu da içindeki pudrayı öne çıkarıyor. Benim tecrübeme göre, o da kuru cilde uymayacaktır. Tabi birkaç saati değil, bir tam günü baz alıyorum.


  Beauty Booster BB'ye dönersek; kapatıcılığı tatmin eden, biraz parfümlü (ama sürdükten sonra uçan), güneş koruma faktörü olan, saten-mat pürüzsüz görünüm sağlayan bir ten ürünü arıyorsanız ve özellikle; normal ya da karma cilde sahipseniz rahatlıkla önerebilirim. Kuru ciltler de, benim gibi, iyi bir nemlendirmeyle tüm günü çıkarabilir.
  Sevil, Sephora, Boyner gibi mağazalardan 200 tl gibi bir fiyata satın alabilirsiniz.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya