Sevdiğim, Uygun Fiyatlı 4 Gözaltı Kapatıcısı

28 Eylül 2016 Çarşamba

  Merhaba, bugün uzun zamandır kullandığım ve memnun kaldığım, 4 kapatıcıyı anlatacağım. Ortak noktaları, hepsinin uygun fiyatlı olması ve pudra bitişli olmamaları. Teker teker renklerini gösterip, kısa bilgiler vereceğim. 


  Bu kapatıcılar sırasıyla; Maybelline Fit Me, Note BB Concealer, LA Girl Pro Conceal ve Maybelline Age Rewind.


  Yukarıdaki fotoğrafta da soldan sağa, Fit Me, Note bb, La Girl ve Age Rewind görsellerini görüyorsunuz. 

  Maybelline Fit Me: Klasik, fırçalı bir aplikatöre sahip. Bendeki rengi 15. Gözlerimin altında biraz pembe kalıyor. 10 numarasını da kullanmıştım ancak o da biraz fazla sarıydı. Kalıcılığını çok başarılı bulmasam da kapatıcılığı günlük olarak oldukça tatmin edici. Çizgilere dolmuyor. Nemli bir bitişi var. Ulaşabilirseniz, almanızı tavsiye ederim. Aşağıdaki fotoğrafta duruşunu görebilirsiniz.


  Note BB Concealer: Tüpte geliyor. Metal ucu sayesinde, uygularken verdiği serinlik, göz altlarınızı rahatlatıyor. Spf 15 içermesi olumlu bir diğer özelliği. Kapatıcılığı, Fit Me ile aynı sayılabilir. Aydınlık bir bitişi var. Bendeki rengi 01. Nemlendirilmiş tene uygulandığında çizgilere neredeyse hiç dolmuyor, fakat gereğinden fazla uyguladığımızda her kapatıcının çizgilere dolduğunu unutmamamız gerekiyor. Kalıcılığı gayet iyi. Sabitleme pudrasına ihtiyaç duymuyor. 25 tl gibi bir fiyatı var. Uygulanmış hali, aşağıdaki fotoğrafta.


  LA Girl Pro Conceal: Yine tüpte gelen bir ürün ve ucunda fırçası var. Elimdeki en koyu renkli kapatıcı. Bendeki rengi "light ivory" olmasına rağmen, yoğun morluk yaşayan kişilere uyacağını düşünüyorum. Fazla morluğu olmayanlara kesinlikle koyu gelecektir. Aşağıdaki fotoğrafta bileğimdeki halini görebilirsiniz. Öyle yaydıkça açılan bir rengi de yok :) Ben yazın severek kullandım. Çünkü yapısı gerçekten güzel. Söylendiği gibi Mac Pro longwear'e benziyor. Kaptıcılığı çok iyi. Nemlendirmezseniz çizgilere dolar. Sabitleme ihtiyacı yok. Rengi dolayısıyla, şu an corrector görevi görüyor. İnstagram satıcılarından alabilirsiniz. "Pelliniofficial"dan , La Girl ürünlerine ulaşabilirsiniz. 20-25 tl gibi bir fiyatı var.


  Maybelline Age Rewind: Son olarak en sevdiğim uygun fiyatlı kapatıcıya geldik. İncecik yapısına rağmen oldukça kapatıcı bir ürün. Çizgilere dolmuyor. Sabitleme istemiyor. Gözlerinizin altı kuruysa bile çizgilere dolmadan yapısı kuruyarak tepki veriyor. Öncesinde nemlendirmek gerekiyor. Bendeki rengi "light". Ayarında olan sarı alt tonu, oldukça aydınlık ve dinlenmiş bir görüntü sağlıyor. Bu, aynı üründen 3. kullanışım. Yıllar önce Görkem'in hediyesi olarak tanışmıştım. Yıllar içinde, fırsat buldukça kullandım. Çünkü, yine güzel bir ürün ve yine Türkiye'de yok :) Ancak yakın zamanda Gratis'e geliyormuş. Umarım süreç hızlı ilerler ve herkes Age Rewind serisine kavuşur. Aşağıdaki fotoğrafta uygulanmış halini görebilirsiniz.



  Benim severek kullandığım uygun fiyatlı kapatıcılar bu dörtlüydü. Sizin bana önerecekleriniz var mı?

3 yorum :

  1. Maybelline Age Rewind geliyormuş Gratis duyurdu tam da sipariş vermeyi düşünüyordum ,şimdi merak ve heyecanla bekliyorum =)

    YanıtlaSil
  2. Age rewind in sizdeki rengi nedir?

    YanıtlaSil
  3. Harika seçimler. Fit Me'yi ben de çok beğenmiştim. Yurtdışından aldığım Age Rewind'i ise hala açamadım, elimdekileri bitirmeden bir tane daha açılmış olmasın diyorum.
    Note'u merak ediyorum, alınacaklar listemde.Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya