Memnun Kaldığım Makyaj Süngerleri

24 Eylül 2016 Cumartesi


  Merhaba! Uzun bir aradan sonra yine buradayım. Bu kez; araya hem yaz sıcakları, hem de hamileliğimin ilk ayları girince, hiç uğrayamadım bloga. Artık fırsat buldukça yazmaya çalışacağım. 

  Bugünün konusu, son dönemde oldukça popüler olan makyaj süngerleriyle ilgili. Aslında uzun zamandır çokça tercih ediliyor olsalar da, son 1 senedir, sünger üretmeyen marka kalmadı diyebiliriz. 

h&m sünger

  Bu yazıda 2'sini anlatacağım, çünkü benim şimdiye kadar en memnun kaldıklarım, bu ikili oldu. Makyaj süngeri dendiğinde akla ilk gelen, Beauty Blender'ı her makyaj ilgilisi biliyordur. Ben de zamanında birkaç tane eskitip, sonrasında kısa sürede çöpe attığım bir sünger parçasına o fiyatı vermemeye karar verdiğimde, arayışım başladı.



  Pek çok markanın pek çok sünger modelini denedim. (H&M'de birkaç çeşit olduğu için).
  İçlerinde en sevdiğim, Real Techniques markasına ait, yukarıdaki turuncu sünger oldu. Sünger dokusu gerçekten yumuşak ve sıkı sıkı değil. Bu sıkılık tabirini, sert süngerlere denk gelmiş olanlar anlayacaktır. RT'nin diğer olumlu yönü ise, ıslandığında neredeyse iki katı boyuta ulaşması. Bu da yumuşaklığından kaynaklanıyor. Nemliyken elinize aldığınızda, tam pof pof bir his alıyorsunuz.
İşte bu nedenden de, en kalın yapılı ürünleri bile çok doğal uyguluyor. Hem fondöten, hem bb krem, hem renkli nemlendirici (özellikle Nars), hem de her türlü kapatıcıyla deneyip çokça memnun kaldım. Şekli ve sivri kenarlarının olması da uygulama konusunda kullanıcıya dost. Çeşitli marketlerde, 30-45 tl arasında değişen bir fiyatı olsa da, ben son indirimde Gratis'ten 20 tl'ye alıp yedekledim.


  İkinci en sevdiğim sünger ise, yukarıdaki pembe H&M sünger. Bu, ikili pakette 10 tl'ye satılan çeşidi. (9.90 tl). Yanında bir de mavi-turkuaz ufak boyuyla aynı pakette satılıyor. O da gayet başarılı fakat bu yazıya dahil etmeme sebebim, küçük süngerleri genel olarak gereksiz bulmam:)
Bu sünger; benim şu ana kadar kullandıklarım arasında, RT'den sonra, en yumuşağı. RT ve Beauty Blender gibi türevlerinden farkı, boyutunun biraz daha ufak olması.
  En baştaki fotoğraf sizi yanıltmasın çünkü o biraz hileli. :) Şöyle ki, o fotoğrafı çekerken turuncu sünger kuruydu fakat pembe sünger henüz yeni yıkandığı için tam kurumamıştı. Dolayısıyla gerçek boyutundan biraz daha büyük duruyor.
  Bir de, H&M sünger, tamamen ıslandığında bile RT gibi boyutunu ikiye katlamıyor. Yine de tatmin edecek yumuşaklıkta ve memnun edecek ürün uygulama başarısına sahip. Geniş kısmıyla büyük alanlara, sivri ucuyla da burun kenarı ve göz altı gibi dar alanlara işlem yapmak kolay.
  Bu arada H&M'in diğer yumurta şeklindeki süngerlerinden kesinlikle daha yumuşak olduğunu da eklemeliyim.

  Tüm süngerleri Protex katı sabuna sürterek yıkıyorum. Turuncu olan Rt sünger, ilk yıkamada çok az renk akıtsa da, pembe H&M'de böyle birşey yaşamadım. Beauty Blender kullananlar, ilk birkaç yıkamada oldukça renk akıttığını hatırlayacaktır.
  Kısaca, yukarıdaki sebepler doğrultusunda sünger macerama bu iki süngerle devam etmeyi düşünüyorum. Beauty Blender'ı da bir daha alacağımı sanmıyorum.

  Sizin sevdiğiniz süngerler hangileri?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya