Favoriler 4 / Ekim 2015

16 Kasım 2015 Pazartesi

  Merhaba, bugün Ekim favorilerimi anlatıyorum. Birkaçını uzun zamandır, birkaçını ise son 1 aydır, hem severek hem de sıkça kullanıyorum.



  İlk ürün, Neutrogena'nın El ve Tırnak Bakım kremi. Yağlı bir his bırakmadan, elleri yumuşacık yapıyor. Loccitane'dan sonra piyasadaki en sevdiğim krem oldu.

  İkinci ürün, bir nem serumu. Kiehl's markalı bu nem maskesi göz çevresine dahi kullanılabiliyor. Özellikle duş sonrası, sıcak suyun da etkisiyle yüzümün kaybettiği nemi kısa sürede geri kazandırıyor. Bu serum da yağlı his bırakmadığı için, kuru ciltli olmama rağmen çok sevdim. Yüzünüze su içiriyormuşsunuz gibi bir bakım düşünün.



  Son bakım ürünü, Bath & Body Works'e ait True Blue Spa serisinden bir ayak peelingi. Mentollü olduğundan yazın çok iyi geliyor. Fakat ben pedikür yaptırmadığım ve topuklarıma da törpü değdirmediğim için ayaklarım sorunlu değil. (Nişan ve düğün olmak üzere sadece 2 kere pedikür yaptırdım.) Yaz-kış peeling yapmak, pedikürlü görünüme ulaşmam için yetiyor.


  Sıra, bu ayın favori kozmetik ürünlerinde: Nars mat kalem rujlardan Dolce Vita geç keşfetiiğim, ama son 1 aydır neredeyse hergün kullandığım bir dudak ürünü. Arayıp bulamazken, Görkem hediye etmişti. Beklediğim kalıcılığı yakalayamadım ama yine de severek kullanıyorum.


  Becca "moonstone" aydınlatıcı da, Görkem'in hediyesi. Daha doğrusu, beğenmediğini söyleyip, kendininkini bana verdi. Benim günlük kullanım için bu sıralar elimin en çok gittiği aydınlatıcı, Moonstone. Pigmentasyonu iyi, The Balm Mary lou kadar disko topuna döndürmüyor. İçinde yeşilimsilik de yok. Islak değil, doğrudan parlak bir bitiş sağlıyor. Bunun iyi mi kötü mü oluşu, tercihe göre farklılık gösterecektir. Fakat, bana göre olumsuz yanı, kalıcılığının zayıf olması. Ancak dediğim gibi, birkaç saatlik dışarı çıkış için bana yetiyor.


  Son favori ürün, bir fondöten. İki tane var çünkü, birini baharda, diğerini yaz ortasında aldım. Açık olan 38, koyu olan 2 numara. Şu anda ise, ikisinin karışımı tam oluyor.:)


  Fondötenli ama kendini belli etmeyen, güzel bir cilt hayal edip de yüzümde ağırlık olmasını istemediğim günlerde elim direkt Make Up For Ever'ın bu Face&Body fondötenine gidiyor.
  Kapatıcılığı kat kat arttırılabiliyor. Ben bütün yüzüme sadece 1 pompa uyguluyorum. Yüzümün çok da küçük olmadığını söylemeliyim :) Bu şekilde uyguladığımda istediğim renk eşitliği ve orta kapatıcılığa ulaşıyorum. En çok karşılaştırması tabi ki ismi de aynı olduğu için Mac'in Face&Body 'si ile yapılıyor. Fakat alakası yok. Onu da kullandığım için rahatça söyleyebilirim ki, Make Up For Ever'ın bitişi de nemli ancak, Mac kadar cıvık cıvık bir görünüme neden olmuyor. Şöyle anlatabilirim ki; Mufe, sudan biraz daha kremsi. Oldukça likit. Kullanmadan önce çok iyi çalkalamak gerekiyor. Yoksa, içindeki suyla, fondöteni bozuk zannedebileceğiniz kadar ayrışabiliyor. Kalıcılığından ve yüzüme oturmasından da çok memnun kaldım. Fakat çok kuru ciltliler, bence, anlaşamayacak.


   Benim son zamanlarda severek kullandıklarım bu kadardı. Zaten son dönemde, çok kapsamlı makyajlar da yapmadım. 
   Sizin Ekim ayında en çok kullandıklarınız neler? 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya