Sephora / Göz Kalemi "Cocoa"

2 Ekim 2015 Cuma

    Merhaba, bugün son dönemde neredeyse hergün kullandığım bir göz kalemini anlatıyorum. Sephora markalı, 14 numaralı Cocoa, sıcak alttonlu koyu bir kahverengi. 


  Kalemin üzerinde, adının yanında da yazdığı gibi "shimmer" denilen yapıda. Yani mat değil, ışıltılı. Fakat, ışıltısının derecesini aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz. Çok yoğun bir parlaklığı yok. Günlük kullanımda abartı durmuyor.  (25 tl civarında bir fiyatı olmalı)


  Rengini çabucak veren, yumuşak yapılı, waterproof bir kalem Cocoa. Suyla çözülmediğini özellikle söylemem gerekiyor, çünkü çift fazlı makyaj temizleyicilerle  bile zor çıkıyor. Bende genelde çoğu kalemin akmadığını da göz önüne alırsak benim için temizliği hiç pratik olmayan bir kalem. Özellikle, üst göz kapağımın dış kısmına, bazen kalın bazen de sadece kirpik dibinde dağıtarak kullanıyorum.
  Rengindeki sıcaklığı ve bronz tene çok yakıştırdığım hafif ışıltısı sebebiyle tüm yaz elimden düşmedi. Şu an boyu oldukça ufak :) Bitince, waterproof özelliği olmayan kalemlere yöneleceğim için sanırım tekrar almayacağım ama yorumum asla olumsuz olarak algılanmasın. <3

  Sizin severek kullandığınız kahverengi göz kalemleri hangileri??

2 yorum :

  1. ayyy bayıldım sanırım ben alacağım. göz içinde pigmenti nasıl acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi iyi, ben sevdim bu seriyi. Hatta bir de tiramisu rengi var, tam "bitir bitir al" :)

      Sil

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya