Bobbi Brown Corrector / Light Bisque

15 Ekim 2015 Perşembe

  Merhaba, bugün göz altlarındaki morluktan şikayetçi olanların, yakından tanıdığı bir ürünü anlatacağım. Bobbi Brown'ın Corrector'larından bendeki rengi; light bisque
  Öncelikle, corrector'ı neden kullandığımızı ve ne işe yaradıklarını söyleyelim. Eğer gözlerimizin altındaki morluklar, ten rengimize uygun kapatıcıyla yeteri kadar kapanmıyorsa ve o yorgunluk hiçbir kapatıcıyla istediğimiz gibi silinmiyorsa, göz altı kapatıcısının altına, kapatıcıdan biraz daha kalın ve daha koyu renkte olan bu düzelticileri kullanıyoruz. 


  Çoğumuz gibi, benim de corrector (düzeltici) için Bobbi Brown tercihimin asıl nedeni, Görkem Karman'dır. Onun bu ürünü kullandığını ve ne kadar sevdiğini sanırım bilmeyen yoktur.
  Şimdi, gelelim ürüne. 4 gr.'lık minicik bir kapta gelse de bu sizi korkutmasın. Çünkü, kapatıcı kadar çok kullanılmadığından, uzun süre gidiyor. Her ne kadar kapağında aynası bulunsa da kabın küçüklüğü bu aynayı görmezden gelmemize neden oluyor. En azından bende öyle oldu;) Sanırım hiç kullanmadım.


  Çoğu markanın aksine, Bobbi Brown'da bu düzelticilerin renk skalası inanılmaz geniş. 16 farklı rengi var. Pembe ve şeftali tonlarından oluşuyor. Morluk silmeyi amaçladığımız için, tenimizden daha koyu ve o morluğu (ya da yeşilliği) yok edecek bir tonda ve koyulukta bir seçim yapmalıyız. Asla kapatıcı gibi düşünüp, açık renklere yönelmemeliyiz. Çünkü zaten, morluklardan kurtulunca üzerine kapatıcı geçeceğiz. (illa corrector almak zorunda değiliz tabi ki, kapatıcınızın koyu rengini de alıp, önce onu uygulayarak da, bu sonuca ulaşabilirsiniz)


  Fırçayla da uygulamak mümkün olsa da, ben genelde yüzük parmağımın ucunu hafifçe değdirip, göz pınarıma tampon hareketlerle uyguluyorum. Çünkü benim koyu renginden en fazla rahatsız olduğum yer, burnum ve gözüm arasındaki göz pınarımın tam çevre bölgesi.
  Yapısı kalın bir kapatıcı kıvamında olduğundan göz altlarına dağıtacaksanız, iyice yedirmenizi ve hemen ardından transparan bir pudrayla sabitlemenizi öneririm. Aksi takdirde, yapısı gereği, çizgilere doluyor.


  Bu benim, aynı ürünü 2.defa alışım. Bobbi Brown mağazalarından ya da şuradan, 85 tl'ye satın alabilirsiniz.
  Sizin morlukları kapatmak için başvurduğunuz yöntemler neler?

2 yorum :

  1. Bobbi brown da bir de correctorlaron likit yapıda olanları çıkmış. Denediniz mi? Sizin yorumunuzu merak ettim.
    Benim yaşım gereği bu ürün çok yoğun geldi bana. Kullanamayacağıma karar verdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de 2 gün önce gördüm, elimdeki bitince onlardan alabilirim ;) Teşekkürler

      Sil

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya