Biten Ürünler / 2

8 Haziran 2015 Pazartesi

  Merhaba, bugün Anıl ve Görkem ile ortak yazı günümüz. Baktık ki, üçümüzün de bitenler poşeti dolmuş, aynı gün yazılarını yazmaya karar verdik. İnstagram'da  #3urun3yorum etiketine bakarak, tüm ortak yazılara ulaşabilirsiniz. 


  Bath and Body Works Endless Weekend Duş Jeli: BBW duş jellerini severek kullanıyorum. Kokusu; manolya-yaz mandalinası-vanilya ve sandal ağacı karışımıydı. Çok sevdim, tekrar alınası bir koku benim için.

  Palmolive Aroma Therapy Anti-Stress Duş Jeli: Benim için parfümsü, sıradan bir duş jeli gibi kokmayan bir duş jeli. Aklıma geldikçe almaya devam ediyorum. Ama yaza çok uygun değil.

  Palmolive Body Butter Şeftali Büyüsü: Kullandım ama şeftali kokusunu çok sevdiğim için, bundaki koku bana yeterli ve tatmin edici gelmedi. Tekrar almayı düşünmüyorum.

  BBW Crisp Morning Air Sıvı El Sabunu: Bath&Body Works'ün köpük sıvı sabunlarını çok seviyorum. Kurutmuyor. Çam, armut ve ardıç karışımı kokusuyla bu çeşidi de oldukça güzeldi.

  BBW Kiwi/Pear Sıvı El Sabunu: Kivi ve Armut karışımını kullanıp bitirdik ama fazla şekerli geldi. Sanırım tekrar almayacağım.

  Hakime Hanım Çiftliği Zeytinyağlı Sıvı Sabun: İçeriği sebebiyle hiç mi hiç kurutmayan bir sabundu fakat 400 ml.'lik dev boyutuna rağmen 15-20 günde bitti. Çok köpürmediği için fazla miktarda kullandık galiba. Tekrar almam.


  DDF Non-Drying Gentle Cleanser: Bunu, göz makyajını iyi temizleyeceğini umarak satın almıştım ama bence sıradan bir temizleme sütü. Tekrar almam.

  Organix Cocoa Butter Saç Kremi: Yine kokusu sebebiyle, aklıma geldikçe tekrar tekrar satın aldığım bir saç kremi. Memnunum ama çok fazla beklentiye girmeyin :)

  Urban Care Collagen&Keratin Şampuan: Mor ambalajlı olanını ne kadar sevdiysem, bunu da o kadar sevmedim. Saçlarımı yapıştırdı, duran dökülmenin yeniden başlamasına sebep oldu :( Firma gönderisiydi. Yarım bıraktım. Satın almam.

  Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu (Hassas Ciltler) : Bu 2. şişem. İlkinde çok memnun kalmış olmama rağmen bu sefer, sonlarına doğru yüzümde kırmızı kabarcıklar çıktı. Tekrar almam.

  Cyrene Moisture Boost Tonik: Yüzümü çok yaktı. Yarıdan sonrasını bu torbaya ağırlık yapmasın diye döktüm maalesef. Firma gönderisiydi. Satın almam.

  Crabtree&Evelyn Wisteria Duş jeli & Vücut Sütü: Mis kokulu, ufak boy ürünlerdi. Marka Gratis'e geldi ama her çeşidi gelmedi ki :(


  Toni&Guy Reconstruction Saç Maskesi: Bunu bitireli uzun zaman oldu ama çok memnun kaldığımı, saç uçlarımı düzgünleştirdiğini hatırlıyorum. İndirim dönemlerinde muhakkak yedeklenmeli.

  Sephora instant nail&cuticle care: Aldığım ilk dönemlerde memnundum fakat, bir süre sonra verdiği nemin anlık olduğunu anlıyorsunuz. Tekrar almam.

  Clarins One-Step Gentle Exfoliating Cleanser: Herkes gibi, ben de Görkem'in yılbaşı döneminde aldığı set sayesinde kendisinden haberdar oldum. 75 ml.'lik bu ufak boyu bile, uzun süre idare etti. Tam tekrar almayı düşünürken, başka bir markadan başka bir peeling denemeye başladım. Ondan da memnunum, yazısını ayrıca yazacağım. Bundan sonra ikisini dönüşümlü olarak kullanmayı düşünüyorum.

  Kiehl's Ultimate Strength Hand Salve El Kremi: Kışın çatlayan ellerimi güzel yumuşattı ve nemlendirdi. Mentollü, rahatlatan ve tedavi eden bir yapısı var. Ama 49 tl eder mi, emin değilim.

  Kiehl's Creamy Eye Treatment: Meşhur avokadolu göz kremi. Şimdiye kadar bunun kadar nem verenine rastlamadığım için almaya devam ediyorum.

  Kiehl's Ultra Facial Cream: Yaklaşık 7-8 aydır düzenli kullandığım yüz kremimin deneme boyları, tatilde çok işime yaradılar. Kremin tam boyunu da bittikçe almaya devam ediyorum.


  Loccitane Shea Butter El Kremi: Gelmiş geçmiş, en güzel el kremi. Özellikle kış mevsiminde hemen ona dönerim. 
  
  Mac ProLongwear Paint Pot Painterly: Bunu severek kullanıp, çok uzun bir sürede bitirdim. Ama şimdi Soft Ochre'yi kullanıyorum. Bence o daha güzel. 

  Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Cream: 3. ya da 4.'sünü bitirdiğim vazgeçilmez tırnak eti kremim. Vazelin gibi sağa sola bulaşmıyor, çabuk emiliyor bu. Onu baştan yazayım da :) 

  Blistex Med Plus Lip balm: Güzel ama birkaç defa peşpeşe kullandığım için biraz sıkıldım. Bir süre almayacağım. İyi nemlendirdiğini ve tedavi ettiğini söyleyebilirim. 
  
  Maybelline Colossal Smoky Eyes Maskara: Herhalde Maybelline' in en kötü maskarasıdır. Hiçbir etkisi yoktu, benim kirpiklerime. 
  
  Loreal Volume Million Lashes: Plastik fırçalı, çoğu kişinin beğendiği maskara bende tabi ki işe yaramadı. En başta, fırçası kirpik diplerimi acıttı. Bitene kadar kullanamadım maalesef. 

  Yves Rocher Eyeliner Fırçası: Emektar eyeliner fırçam. Bu hale gelince, gerçekten üzüldüm. Kirpik diplerime farı bu fırçayla uyguluyordum. 

  Benim son birkaç ayda bitirdiğim ürünler  bunlardı. Ortak bitenlerimiz varsa, yorumlarınızı bekliyorum. 

   Görkem'in biten ürünlerini görmek için buraya, 
   Anıl'ın neler bitirdiğini görmek için ise şuraya tıklayabilirsiniz. 


4 yorum :

  1. Şeftali kokulu duş jeli için le petir marseilles'nin şeftalilisine bakmanı öneririm, hem yapısı güzel hem kokusu<3 sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Maybelline colossal smoky maskarayi ben de hic begenmemistim ama.Artdeco maskara bazi ile.kullaninca bitirmeyi basarabildim:)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar çok ürün bitirmişsin ^^

    Fırçanın fırça kısmında sıkıntı yoksa yapıştırıp kullanabilirdin belki de?

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya