Alışveriş 2 / "Makyaj Trendi"

25 Haziran 2015 Perşembe

  Merhaba, bugün Anıl ve Görkem ile yine bir ortak yazı yazıyoruz. Ama bu sefer biraz farklı. Yazılarımız birer ürünle ilgili olmayacak. Son yaptığımız "Makyaj Trendi" alışverişini anlatıyoruz. 
  Benim aldıklarım, aşağıdaki kutuda olanlar. Şimdi gelelim ürünlere: 


  Make Up For Ever "Face&Body" Fondöten: İnstagram'dan takip edenler bilir, son dönemde bu fondöteni severek kullanıyordum. Fakat yaz mevsimiyle beraber bronzlaşmaya başlayınca, sıkça kullandığım için koyu rengini de almaya karar verdim. Elimdeki açık renk 38 numaraydı, şimdi ise 2 numaralı Porcelain rengini aldım. İkisi de pembe alt tonlu renkler. Fondötenin satış fiyatı 110 tl. Direkt linki ise şurada. 


  Nars "Dual Intensity" Allık: Alışverişimin diğer sebebi de Nars'ın bu yeni gelen ikili allıklarıydı. Hem kuru hem ıslak uygulanabildikleri için dikkatimi çekmişlerdi. Açıklı koyulu renk seçenekleriyle de çok beğendiğim için Fervor rengini satın aldım. Bu rengin de bronz tene çok yakışacağını düşünüyorum. Satış fiyatı 135 tl olan ikili allıklara da buradan ulaşabilirsiniz. 


  Alışverişin buradan sonrası tamamen sitede gezerken şekillendi:) Nars'ta, üçer üründen oluşan setler hazırlamışlar. Her setin içindeki ürünler birbiriyle uyumlu renkte. Set halinde alınca da fiyatları daha uygun hale gelmiş. Hazır indirim de varken ve hazır bronzluktan bahsederken, Sun Kissed Look! isimli sete karşı koyamadım. 


  Nars "Sun Kissed Look" Set: Setin içinde, Orgasm oje, Orgasm dudak parlatıcı ve Nars'ın çok yönlü kullanılan multiple 'larından Maldives rengi mevcut. Bu 3'lü, set halinde 179 tl'ye satılıyor. Şuradan tüm setleri inceleyebilirsiniz. Karar vermekte zorlanacağınızı şimdiden söylemem lazım ;)


  Make Up For Ever "Pro Bronze Fusion": Suya/tere dayanıklı olduğunu ve jel bitişli formülünü okuduğum zaman ilgimi çeken bu bronz pudrayı, Mufe mağazasında uygulattığımda verdiği sonuçtan çok memnun kalmıştım. Bu yüzden, 15i Amber rengi, aldığım diğer bir ürün oldu. 108 tl'ye satılıyor. Linki de burada. 


  Mufe "Kabuki Pro Bronze Fusion 136" Fırça: Bronz pudrayı mağazada 136 numralı bu fırçayla uygulamışlardı. Pudranın yapısı sebebiyle de kendi fırçasıyla uygulamak gerekiyormuş. Olmuşken tam olsun diyerek, fırçasını da almak istedim. Diğer kabukilerden farkı var mı? / varsa ne? kullandıkça görüp, paylaşacağım. Fırçanın satış fiyatı 87 tl ve şuradan ulaşabilirsiniz. 
  Tüm ürünlerin ayrıntılı yazılarını; yine Anıl, Görkem ve Gözde üçlüsü olarak ilerleyen günlerde yazacağız. 
  Görkem'in alışverişini buradan, Anıl'ın alışverişini ise şuradan okuyabilirsiniz. 
  
  Sizin bu ürünler arasında kullandıklarınız ya da almak istedikleriniz var mı? 







4 yorum :

  1. süper bi alışveriş olmuş güle güle kullan bende beklerim bloğaa sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Pro Bronze Fusion iyiki almısım dedigim ürünlerden oldu son donemde. Fırcasını alıp almamakta kararsız kalmıstım ama sanırım olmusken tam olsun mantıgından ilerleyerek onu da alıcam bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne kadar güzel di mi. kesinlikle bir şans verin fırçaya bence de ;)

      Sil

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya