Mac / Technakohl Liner ( Graphblack )

20 Mayıs 2015 Çarşamba

    Merhaba, bugün elimdeki 2 siyah kalemden birini anlatıyorum. Diğeri de şurada zaten. Elimde 2 tane olduğunu belirtmek istedim çünkü, 1-2 sene önceye kadar sadece siyah kalem kullanıyordum. Hatta Graphblack'ten 2 tane bitirmişliğim var. Fakat, şu anda siyaha elim pek gitmiyor. Kahverengi ve tonları daha kullanışlı geliyor. Yalnız, kahverenginin ten rengimize uygun olanını seçmemiz gerekiyor, aksi halde olduğumuzdan daha yorgun görünebiliriz.


    Graphblack, Mac'in technakohl liner / eye-liner kajal serisinden simsiyah bir renk. Asansörlü bir kalem. Dolayısıyla çok ince bir hat çekmeye imkan vermiyor. Fakat üst ve alt kirpik diplerinin iç kısmına simsiyah rengini kolayca verdiği için, severek kullandığım bir kalem. Özellikle üst kirpik dipleri için oldukça başarılı.


    Graphblack, jelimsi bir yumuşaklıkta değil ama sıradan kalemler gibi kurşun kalem şeklinde de olmadığı için, acıtma ve kızartma problemi yaşamadım. Dış kısımlarda kısa sürede kuruyup, ben silene kadar kıpırdamadı. İç kısımlarda ise, şimdiye kadar denediğim kalemler içinde en başarılı performansı gösterdi diyebilirim.


    Mac mağazalarından ya da Mac'in şuradaki sitesinden 49 tl'ye satın alabilirsiniz. Siz bu kalemi denediniz mi, akmayan siyah göz kalemi öneriniz var mı?



2 yorum :

  1. görkem avon göz kalemlerini sık sık beğendiğini söylüyor. bende onlara şans vereceğim. benim favorim genelde clinique ama çok yumuşak ve hemen bitiyor. essence den memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaten Gorkem cok begendi diye almistim baya once ama o bana cok cok yumusak geldi :) istedigimden de fazla :) clinique de almistim, senin dedigin gibi yumusak ve renk verisi guzeldi ama rengi yanlis secmisim, simli biseydi pek kullanamadim:) duz siyahina bakayim olmazsa ya tesekkurler :)

      Sil

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya