Favoriler 2 / Mayıs 2015

29 Mayıs 2015 Cuma

    Merhaba, ilkini şurada yazmış olduğum favoriler serisinde, bugün de Mayıs ayında severek ve sıkça kullandığım ürünleri kısaca anlatacağım. O zaman da belirtmiştim ki, her favoriler yazısında 6 ürün olacak. 


    Kiehl's Ultra Light Daily Uv Defense; yazları normale dönen cildim için, nemlendirici sürmeden direkt olarak uyguladığım bir krem. Benim için aynı zamanda güzel bir gündüz makyaj bazı. Yazısı burada.
    Make Up For ever M156  Flesh Far; ikincisini satın aldığım, kadife yumuşaklığında, güzel bir astar rengi.
    Rimmel London 60 Seconds / 230 Portebollo Pink; bu ay sıkça sürdüğüm, orta tonlu bir pembe oje. Yapısı ve kalıcılığı, beni olumlu anlamda şaşırttı.


    Dolce&Gabbana "Sunshine" Bronzer; hem yüzüme canlılık vermek için, hem de allık olarak bu ay elim en çok bu ürüne gitti. Ayrıntılı yazısını okumak isterseniz, buraya tıklayabilirsiniz.
    HR Magic Concealer; Sıcakların bastırmasıyla, artık hafif kapatıcılar kurtarıcımız oluyor. Kapatıcılığının iyi, nemlendirmesinin yeterli olması sebebiyle, altına krem gerektirmeyen bu ince yapılı kapatıcıyı bu ay neredeyse hergün kullandım. Bendeki rengi 02 medium ve yazısı şurada.
    Urban Decay Revolution "Naked" ruj; her ne kadar yapısına hayran kalmadığımı buradaki yazımda belirtmiş olsam da rengi sebebiyle, bu ay elim sıkça bu ruja gitti. Çok çok doğal bir pembe-nude. Adının "naked" olduğu kadar var.

    Benim için mayıs ayının favorileri bu 6'lıydı. Sizin 6'lınız nelerdi?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya