Sigma F40 / Large Angled Contour

14 Mart 2015 Cumartesi

    Merhaba, bugün en sevdiğim yüz fırçalarından birini anlatıyorum. F40; allık, kontür, hatta aydınlatıcı için de kullandığım çok yönlü bir fırça. Bunu, fondöten için de kullananları gördük ama o kadarına cesaret edemem herhalde;)


    Mac 168'in Sigma versiyonu olarak biliniyor. Ondan çok daha yumuşak kıllara sahip. Ben tüm Sigma fırçalarımı ya şuradan, ya da Sigma'nın kendi sitesinden almıştım. Fırçalar gümrüğe takılmıyor, bildiğim kadarıyla. Türkiye'den almak isteyenler Kozmela'ya bakabilir. Bu yazıyı yazarken baktığımda, fiyatı 71,25 tl idi.


    Açılı ucu; kontür yaparken, fırçanın tam da olması gerektiği yere kolayca oturmasını ve şekli belirlemesini sağlayacaktır.  Ben artık sadece allık fırçası olarak kullanıyorum. Allığı, çok doğal uyguladığını söyleyebilirim. 


    Yıkarken ne kadar dikkat etsem de, sapının ıslanmasını kimi zaman engelleyemiyorum. O yüzden, yazısı biraz silinmiş. Ama alttaki fotoğrafta da gördüğünüz gibi 1,5 senedir sürekli kullandığım fırçanın kıllarında, herhangi bir eskime belirtisi yok. Hiç kıl da dökmedi/dökmüyor.


    Kısaca benim severek kullandığım bir fırça. Bu tip bir fırça arayanlara kesinlikle tavsiye ederim. Fırça yazılarım aralıklarla devam edecek. 
    Siz Sigma'dan fırça kullanıyor musunuz, kullanıyorsanız hangileri? <3

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya