Make Up Forever / High Definition Foundation

21 Mart 2015 Cumartesi

    Merhaba, bugün seveni çok olan bir fondöteni anlatacağım. Make up Forever HD. Şimdiye kadar kullandığım birkaç fondöten arasında, en kapatıcı olan diyebilirim. Ortadan tama ulaşan bir kapatıcılığı var. Üzerinden geçerek kapatıclığını arttırabiliriz. 


    30 ml.'lik sert bir akrilikten yapılmış ambalaja sahip. Pompalı bir ürün. Bende biri yazlık biri kışlık olmak üzere iki rengi var. Bu, açık olan, N120. Bana çok az sarı gelse de, daha açığı da çok beyaz geldiği için bunu almıştım. Yüze yedirince rengi oturuyor. Pürüzsüz, kadife gibi görünen bir bitiş sağlıyor. 


    HD olması özelliğiyle de fotoğraflarda çok güzel çıkıyor. Zaten, benim özel gün fondötenim olarak çekmecemin baş köşesinde duruyor. Mesela bir düğüne gideceksem, hiç düşünmeden bunu kullanıyorum. 


    Yapısı oldukça akışkan. Kapatıcılık başarısına göre, yüzde maske gibi durmaması en büyük artısı. Asla ben burdayım diye bağırmıyor. Bana göre tek eksisi, cildimi kurutması. O sorunu da, öncesinde iyice nemlendirerek aşıyorum. Hergün kullanmadığım için; gülü seven dikenine katlanır modundayım. 


    Kısaca, severek kullandığım bu fondöteni kuru cilt hariç, herkese tavsiye ederim. Son 1 senedir fiyatını takip etmiyorum ama ben alırken 100-120 tl civarıydı diye hatırlıyorum. 
    Siz Hd serisinden, fondöten, pudra ya da kapatıcı denediniz mi?

5 yorum :

  1. Bu fondoteni hangi fircalarla kullandınız sizce en iyi sonucu hangi fircaniz veriyor? Ya da bi sünger mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sünger kullanmıyorum/kullanamıyorum. Rt expert face brush, sigma f84, sigma 3dhd kabuki... Elimdeki çoğu fond. Fırçasıyla denedim, hepsiyle uyum sağlıyor <3

      Sil
    2. Cevabiniz icin Teşekkürler <3

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. bence makyaj ürünlerini yüzünüzdeki duruşlarını da fotoğraflar iseniz bizim içinde çok yararlı olur.:)teşekkürler

    YanıtlaSil

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya