Cyrene / Youth Defense Moisturiser with Spf 15 / Nemlendirici Gündüz Kremi

24 Mart 2015 Salı

    Tekrar merhaba, bugünün ikinci yazısı bir nemlendirici krem üzerine. Cyrene markasını, Lilakutu'dan bir alışverişim sırasında gelen markaya ait tırnak yağıyla tanımıştım. Daha sonra, firma bana ulaşıp bir paket gönderdiğinde çoğu ürününü deneme şansım oldu. Genelinden de memnun kaldım. Markanın ürün içeriklerinde de; paraben, sülfat, etil alkol, boya vb. bulunmaması ilgimi çekti. 
    Bu yüzden güneş koruması içeren bir gündüz kremi ararken, bu kreme rastladım ve hemen satın aldım. Kısaca; bu kremin firma gönderisi olmadığını söyleyerek yorumuma başlıyorum. 


   30 ml.'lik cam bir ambalaja sahip bu krem, SPF 15 içeriyor. 


    Aşağıdaki fotoğrafta mümkün olduğunca yansıtmaya çalıştığım gibi; hafif köpüğümsü bir yapısı var. Hızlı ve uzun süreli bir nemlendirme sağlamak, kadifemsi bir his yaratmak vaatleri arasında. 
    Şimdi gelelim benim düşüncelerime; nemlendirmesi bana kesinlikle yetmedi. Cildim kuru fakat gündüz kullanımı için yeteceğini düşünmüştüm. Ne yazık ki 2-3 saat sonra hiç krem sürmemişim gibi bir görüntü  oluştu. O 2-3 saatlik süre içinde de herhangi bir kadifemsi his yaşamadım. Benim için; şimdilik, sıradan kremlerden tek farkı, içeriğinin temiz olması. Bu yüzden havalar ısınana kadar kullanmayı bıraktım. 
    Fakat, yaza doğru kullanacağım ve büyük ihtimalle yazları karmaya dönene cildime nemlendirici olarak yetecek. 


    Cildi kuru olmayanlara, en önemlisi kullandıkları üründe içeriğe önem verenlere tavsiye edebileceğim bir ürün. Buradan, 95 tl'ye satın alabilirsiniz. 
    Bu arada, yeni satışa sundukları gece kremini ne kadar merak etsem de, nem verişinden memnun kalmayacağımı düşündüğüm için almayacağım, alırsanız sizin yorumlarınızı bekliyorum ;) Onu merak etmemdeki sebep de adındaki "age-resetting" tanımlaması. 
    Cyrene markasından herhangi bir ürün denediniz mi, memnun kaldınız mı ? 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Makeuphints © 2014-2015. İzinsiz kopyalanamaz | Destek- Blogger

Tasarım-Design- Değmesin yağlı boya